Právě čtete

5

Hej lidi, poslouchejte, teď přichází...

krakenek 6. listopadu 2008
...další zápis! :D Já vím, to mi to zas trvalo a vlastně bych se k tomu sám asi ani nedokopal, že Katy? :D No každopádně nemám vám toho vážně moc co vyprávět. Jsem teď absolutně bez peněz, takže jsem se musel z mnoha věcí vykrucovat...třeba z pátku v Caribicu (bože! néé!) a nebo taky z disca v Otnicích. Kamoši mě strašlivě dlouho přemlouvali a já bych vážně jel, ale abych si to užil, potřebuju peníze, takže jsem slíbil, že po Vánocích pofrčím. Jejich vyprávění z minulé akce mě dostatečně přesvědčilo, ale to by bylo na dlouho...

Co dělá autí? Nic, stojí a smutně kouká :D Ne, občas mi někdo dá na kapku toho benzinu, tak ho i trochu proženu a vlastně poslední zbytky korunek jsme investoval právě do něj (jsem blázen). Nějaký drobnůstky do motoru, novej úžasnej stromeček, takže už mi to tam nevoní po jahůdkách...božínku...ale teď pro změnu jak na hajzlíku....člověk si nevybere. Ale je to fajn, jen se nám pomalu blíží ta zima, tak už ho pomalu odstavím a používat se bude jen úplně vyjjímečně...je to milášek, tak aby se mu v zimě něco nestalo :D

Dost o pekáči na čtyřech kolech...V úterý jsem byl po stráááášně dlouhým roce na koncertu Support Lesbiens. Byl jsem tam s Káťou, obsadili jsem samozřejmě tu nejlepší pozici a nechali si tři hodiny řvát reprák do ucha. Od té doby bohužel sluch není náš kamarád a já mám pocit, že se s ním už zpátky dohromady nedám :D Ale...bylo to fakt strašně super, proti loňskýmu roku v Semilassu tohle bylo o několik tříd výš. Skvělá předkapela Clou, výborná scéna a samozřejmě parádní hudba. Tak snad budu slyšet, abych si je mohl poslechnout ještě jednou ;)

Jinak o víkendu teda si nic, v sobotu zajedu za ségrou, má na mě nějakou reklamaci na mnou namontovaný vypínače (ano, čtvrtým rokem SPŠE), takže to snad dám dohromady a pak se půjdem juknout možná na výstaviště na Sport Life. Už tam chodíme asi tři roky pravidelně, je to vždycky dobrý, dá se vyzkoušet spusta věcí a i dobrý slevy tam bývají. No ale to je fuk...tak jsem něco vypotil, jdu se vrhnout na školu...cože? půl jedenácté? Tak kolem druhé dobrou :)

Tak já taky 'kuk' :D

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Juuuu xD To je ale krásnej zápis, vidiš, že to jde :D

A já už začínám na to ucho trochu slyšet :D

krakenek řekl(a)...

Děkuju děkuju, mám zas na měsíc vystaráno :D

Jinak, já už vcelku slyším, jen mi tam furt malinko píská, ale to je jedno, zvykám si :D

Anonymní řekl(a)...

By Maricka: Doufam ze ten fuj blee karibik nahradis priste ty necim lepsim.....Uz se tesim:-)

krakenek řekl(a)...

Nechci nic nahrazovat, tobe se libi v Caribiku, mne se libi treba za barakem pod mostem...Takze kdyz treba bude pro me neco lepsi nez Caribic, neznamena to, ze to bude automaticky lepsi pro tebe...takze tak :)

Anonymní řekl(a)...

By Maricka:V kazdym pripade hodlam dat tve akci sanci

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog