Právě čtete

4

Jarní únava

krakenek 7. května 2008
Jejda mně se chce psát, to mi ani věřit nebudete, jak mně se chce psát :D Nechce no, ale nepoddám se. Ať si říká kdo chce co chce, tak jarní únava existuje. Jsem mrtvej, každej den víc a víc, pravidelně koukám na filmy na třetí pokus, protože u toho vždycky usnu. Až na vyjímky, že Rocky... xD
No, paráda, mám pár řádků a asi jsem skončil. Vážně se nic zajímavýho neděje, akorát teď pořád chodím do školy jen na ty tři dny a to se mi líbí. Okamžitě bych to zavedl pravidelně, protože ukončit ten opruz ve středu, no neznám nic lepšího. Minulej týden jsem tomu dokonce ještě trochu pomohl a v pondělí to zabalil hned po čtvrté hodině. Čekala mě nepěkná anglina a vidina dvou kulatých pěteček mě přesvědčila, že opustit ten ústav je jediná možnost. V úterý jsem to udělal podobně a poslední hodinu jsem taky zapíchl. Problém byl, že to udělalo dalších deset lidí, takže to moc nenápadný nebylo a třídní už to nasralo a tak mám napomenutí. Moje první na střední škole :) Už jsem si nějak odvykl od té základky, tam jsem byl v tomhle mazák, napomenutí hned v září a důtka následovala do měsíce :D No ale tady to tak vážný nebude no.

Maturanti vysírají, vzal jsem si dneska 40 korun na kuřecí speciál a nakonec jsem byl hlady a stejně jsem smrděl jako čuně. A dvakrát mě probudili v hodině, to se nedělá!! Skutečně vyčerpávající hodina, pět minut jsem se s tím kokotem dohadoval o tom, že k té tabuli prostě nepůjdu, že to nemá cenu. Šel jsem a...nemělo to cenu. Copak je tak těžko pochopitelný, že když nemám z minulé hodiny ani čárku, že se to dost blbě učí???

Ale dost o škole...Minulej pátek jsme se sešli s Káťou, Marčou a Martinem u nás 'na vodárnu' (etě jáá). Myslím, že se to dost vydařilo. Marťovi teda nebylo moc dobře, ale obě holky malinko kašičky, já hodně, ale nedával jsem to znát :D Večer byl v poho a dokonce jsem se stráááášně překonal a vzal jsem do ruky kytaru a zapěl. Umíte přesvědčovat no... :P
Ráno bylo trošku krizovější, když jsem vstával na výlet, kterej naplánovala ségra s tátou. Polomrtvej jsem popřemýšlel, který jídlo z mnoha si udělám a nakonec padla volba na míchaný vajíčka, páč to je opravdu prvotřídní věc :D Nasnídal jsem se a vyrazili jsme. Z Vranova jsme šli nevím kam už, ale lezli jsme přes skály, byli jsme na rozhledně, jako bylo to fajn, příště akorát víc za 'střízliva'.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Mno a máme zase volnoo. Co budu dělat nevím, asi zevlit, zítra se jedu projet s Táňou, s bráchou a s tátou jejich autinem, tak už se těším. Trošku to protáhneme a podíváme se do Pavlovic, to bude tak krááásný...

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Furt si marně lámu hlavu, na kterým že to Vranovu jste to byli. Znám minimálně dva (jeden u Znojma a druhej v Libereckým kraji) a ani na jeden z nich se to rozhodně nepodobá...
Napovíš? ;)

krakenek řekl(a)...

Vranov u Brna, je to obec kousek za Brnem (Nedaleko je Útěchov, Lelekovice nebo Česká). Okolí je moc pěkný na výlety a ta rozhledna, na které jsme byli se jmenuje Babí lom.
Něco málo o tom tady -> http://www.alena.ilcik.cz/05babilom.php
:))

Anonymní řekl(a)...

By Marička: Ja sem byla teda velka kasa jen tak mezi nama. A kytara rox;-)

krakenek řekl(a)...

Ale bylo to krásně roztomilý, tak přece nebudu psát že jste byly na blato, to není pravda :)
A děkuju, to zpívání bylo parádní, krásný! :)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog