Právě čtete

6

Pocit špatných zpráv

krakenek 25. května 2008
Poslední dobou se necítím dobře. Ne že by mě něco bolelo, nebo že bych byl nemocnej, ale prostě nejsem to já. Nevím čím to je, možná poslední dobou moc přemýšlím. Co taky chcete dělat jinýho zavření deset hodin v práci u stolu a dělat pořád to stejný dokola. Už týden nedělám nic jinýho, jen o půl paté vstanu, jedu jak blbec přes celý město do práce a o půl šesté se vracím domů. Není nic víc vyčerpávajícího než tohle. Nejhorší je, že už chci aby byl konec, ale zároveň se bojím konce, protože pak nastanou dva týdny školy, kde se rozhodne jestli jsem se dostal do cíle a nebo jsem skončil před ním. Mám strach, skutečně velkej strach...

No ale něco, dá se tak říct, pozitivního. Skončil jsem s hulením...definitivně, absolutně konec. Takovou tlustou čáru jako za touhle 'životní epizodou' jsem ještě za ničím neudělal. Všechno, co bylo s tímhle spojený jsem vyházel...Proč to tady píšu? Tak snad abyste to věděli, abych měl pocit, že mám tak trochu povinost to co řeknu dodržet, než když si to neříkám jen tak v duchu pro sebe.

Přemýšleli jste někdy, jestli máte skutečné přátele? Já hodně...úplně prvně mě ta myšlenka napadla v sobotu, kdy jsem se domlouval na to, že něco odpoledne podnikneme. Zjistil jsem, že někteří moji dlouholetí kamarádi, se kterýma jsem toho už hodně zažil, nejsou poslední dobou schopni jít ven a bavit se bez toho, aniž by si dali prda. Šíleně mě to mrzelo a zároveň uráželo, nevěděl jsem, že jsem dobrej jen na to...Začal jsem teda přemýšlet, jestli mám skutečně někoho, kdo je můj přítel a stále věřím, že jo, ale zároveň se bojím, abych se šíleně nemýlil...

Jinak jsem za to málo času, co na sebe teď mám, stihl zase trošku koukat na filmy, takže jsem shlídl po dlouhé době South Park: Peklo na zemi. Hodně mě to zase pobavilo, vážně většina těch hlášek už je kultovních. Pak jsem koukal na Nesvatbovi, ten film mám moc rád. Taková celkem chytrá romantická komedie s dobrým nápadem, kterých moc není. Pak jsem viděl komedii Utopenec na útěku, což teda byl trošku omyl, ale do konce jsem to dokoukal. No a dneska odpoledne jsem si pustil Zelenou míly a teda dostalo mě to řádně...podáte mi kapesník?

No nic, nebudu to prodlužovat, článek to zrovna moc veselej není, snad se z těch depresí brzo dostanu. Mějte se a...Mám vás rád ;D
Slip Slidin' Away

The Boy In The Bubble


Simon se blíží... xD

6 komentářů:

honny řekl(a)...

nejsou poslední dobou schopni jít ven a bavit se bez toho, aniž by si dali prda.

Tohle mě taky "trochu" děsí, na druhou stranu mám i dost kamošů, co nepálí vůbec. Ale ti zas chlastaj... Si nevybereš.

Tahle "pozvolná a nenápadná" závislost na hulení se u pár lidí, na kterejch mi dost záleží, projevila už tak před dvouma/třema rokama. Původně to bylo "semtam o víkendu", pak "každej víkend", "když není zítra škola", následně to přešlo do "když zítra nepíšem, tak proč ne".

Jeden z nich se z toho dostal, je to hodně (!) inteligentní člověk a začalo ho děsit, že se po hulení dostával nejenom jinam, než normální lidi, ale i jinam než ti, co pálili s ním.

Teď s nadsázkou říká, že už jenom nějakej trip :D

Já skoro nepálím... Naposled s tebou. To je říjen? A vyhovuje mi to tak...


Sem se trochu rozepsal, ale tohle se mě docela dotýká. Tak ať aspoň někam něco píšu.

Drž se, Tome.

~honny

Anonymní řekl(a)...

Taky tě máme rádi, krakenku...
Hluboce ti fandím, když si hulicím obdobím projdeš a dostaneš se z něho, budeš zase silnější. Nemusí to být lehký, ale stojí to za to... Fandím ti a držím palce!

Anonymní řekl(a)...

Klobouk dolů

Anonymní řekl(a)...

To bude dobrý, já mám poslední dobou taky takový divný depresivní období a jednou to snad přejít musí.


S tim hulenim, taky kloubouk dolů teda :)

No a ti kámoši, veř, že sem měla období, kdy jsem si taky říkala to samý. To bude všechno nakonec ok ;)

krakenek řekl(a)...

Honny, jedním slovem...děkuju. Tvůj komentář mi vyrazil dech a moc mě potěšil. Četl jsem to v práci na mobilu, chtěl jsem ti hned napsat a zjistil jsem, že za tu dobu na tebe nemám číslo...ostuda :)

Puffináčku, desti: děkuju moc za podporu, ono to asi všechno ok bude, ale zatím si to nějak nedokážu všechno srovnat...

Zytynku, dík, však víme :)

Anonymní řekl(a)...

Uprimne rikam ze je mi tohle lito. Vis on kazdej obcas ma takovou dementni naladu, ze si rika co to vlastne zije za zivot, ze se mu nelibi na svete a tak. Ale ver mi ze to prejde. Osobne bych se zamerila na ten nestastnej konec roku, at si nemusis kazit cely prazdniny a kdyz uz to nevyjde tak nic horsiho nez repete se nestane. co se tyce huleni, asi vis jakej na to mam nazor a je vlastne celkem dobre ze se snazis toho zbavit, ale pokud vas s kamosema spojuje tohle, bude to asi dost problem. Ono obcas je potreba udelat za nekterou casti zivota velkou tlustou caru a nevracet se k tomu. Nikdy. Je mi lito ze tak milej a hodnej kluk resi tyhle problemy, ses zrovna jeden z lidi, na ktery mam dycky naladu a kteri me vzdycky rozesmejou treba kecama, nebo falesnym zpevem;-)
Dalsi takova mala rada kterou bych ti chtela udelit je, aby ses uz konecne dal dohromady s jistou slecnou, ktera se uz hodne dlouho radi mezi lidi, ktery casto vidas (a nejde zrovna o huleni) a myslim si ze ona je ten pravej clovek, kterej te muze udelat stastnym. A ona i ty to vite moc dobre, tak na co se porad upejpat. Bez do toho, vzdyt nemas co ztratit;-)
A mala vec na zaver, sice ses jelen ale mam te rada, prave proto ze lidi jako ses ty je malo a taky proto ze ses porad sam sebou. tak hodne stesti:-)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog