Právě čtete

4

...

krakenek 19. července 2008
Sedím a čumím. Co taky jinýho chcete dělat v sobotu odpoledne. Máti spí po noční a tak zabíjím čas, poslouchám hudbu a nudím se. Já vlastně ani nevím co psát...
Minulej týden v sobotu jsem se vrátil z dovolené s rodinou, která se moc povedla. První týden nás na chatě bylo míň, tak jsme to zasvětili lenošení a já jsem se vrhnul na údržbu šádesky. Přece jenom pořád se válet mě nebaví. Makal jsem dva dny, byly zrovna celkem vedra, takže jsem si krutě spálil záda, jak jsem kolem toho běhal. Ani to nebolelo ale...svědilo jak svině :D V pátek za náma dojela ségra a i když jí teď poslední dobou nebývá moc dobře a je unavená (má k tomu svý důvody :]), bylo to fajn. Hned druhej den jsme si zajeli na Pernštejn, kde se konaly slavnosti, takže jsme si prošli nádvoří, zkoukli nějaký představení a tak různě. V neděli jsme se byli kouknout do Nedvědice na příjezd parních vlaků a na akce s tím spojený. Obešli jsme i nějaký výstavy ve městě (koupil jsem si malinký autíčko, heč :D) a odpoledne po obědě jsem jel se ségrou do Brna. Ona měla nějaký vyřizování, já jel domů. Příšel zytyn a Káťa a shlídl jsme nějakej film. Takový odskočení z dovolené :) Ráno jsem pak společně se švagrem a ségrou jel spátky. Samozřejmě jsem to odřídil, jako vlastně celou dovolenou. Ani jednu cestu jsem nejel jako spolujezdec. Řídil jsem vždycky, ať už to byla naše šádeska, Brava a nebo Golf. Děkuju :D Jinak v pondělí taky přijel brácha s Táňou, tak už nás byl plnej 'barák'. Jezdili jsme po výletech, byli jsme ve Žďáru, ve Vítochově a třeba i na Karasínu. Nevynechali jsme ani povinnou návštěvu speciální prohlídky Pernštejna s naším milovaným Jarouškem, kterej ani letos nezklamal, bylo to bezkonkurenční. Popisovat to nemá cenu, to se musí prostě vidět :D Jeden den jsme si večer udělali grilování a protože počasí nepřálo, museli jsme vymyslet nějakej náhradní program. Prostě, když je venku zima a déšť, v chatě lidi co chtějí spát, hurá do garáže :D Naše garáž party se povedla naprosto skvěle, grilovali jsme, jedli, chlastali a zpívali dost zodpovědně. A protože jsme začali brzo, tak už kolem jedné jsme na kašu odcházeli spát. Ale bylo to fajn...tak zas za rok.

Jinak po příjezdu mě nečekalo nic jinýho než práce. Hned v pondělí jsem začal vydělávat na moji vysněnou Rapidku, tak doufejme, že všechno půjde dál tak jak doteď a ty peníze se mi podaří sehnat. Mám toho ale před sebou ještě fůru, teprve týden za sebou a čtyři před sebou...au. Určitě musím taky zmínit, že Simon se skutečně kvapem blíží, už TUHLE středu sednu do auta a jedu směr Rakousko na to nejlepší, co může být, na jeho koncert. Snad jen aby nepršelo, přece jen by to trošku ten 'open air' koncert pokazilo. No doufejme, ale těším se jako malej kluk :))))

Nic, víc nevypotím, tak zas někdy, mějte se...

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |11 | 12 | 13 | 14 | 15

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak konecne jsi neco vypotil, ale nikde tu nevidim ani radku o nasem uzasnym patku v Caribicu a nasledne ve vesele vacici co?:-D

Klarka0608 řekl(a)...

Jo,pekne na nas prdis!!:D
Jinak hezky zapisek a jeste hezci fotky;)

Anonymní řekl(a)...

To je pravda, pátek určitě stojí za zmínku :D

krakenek řekl(a)...

Děkuju za komentáře, ale pátek bych už moc neřešil ;)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog