Právě čtete

11

Neopustím vás

krakenek 8. srpna 2008
Kdo pravidelně zkouší, tak bude mile překvapen, že se to tu opět probralo k životu. Nepřimělo mě k tomu nic zvláštního, i když je pravda, že některým ten blog docela chyběl, ale prostě měl jsem zase jednou chuť sem něco napsat a tak jsem to znovu rozjel. I když už to bude měsíc, co jsem psal naposled, není toho zase tolik, co by stálo za zveřejnění. Každopádně život je jak na houpačce...fakt jeden den je člověk úplně dole a probudí se druhej den a zjistí, že je vlastně všechno super. A pak to jde zase dolů a zase nahoru a tak pořád dokola a myslím, že je to dobře. Kdyby nebylo co řešit, nad čím přemýšlet, trápit se a radovat, tak ten život jen tak plyne a to není dobře. Každej okamžik musí něco znamenat :)

Jinak, určitě asi ještě víte, že jsem třiadvacátýho měl jet na koncert Paula Simona. Skutečně jsem tam jel, se svojí vstupenkou, se ségrou a s mámou jsme toho dne nastoupili do auta a vydali se na jih Rakouska do Eisenstadtu. Hned za hranicemi nás chytl déšť a vítr, ale já s tím i celkem tak nějak počítal. Po několika hodinách jsme dorazili k zámku, v jehož parku se měl koncert konnat. Vyrazili jsme se ségrou do recepce a ona se zeptala, jak to bude vše probíhat. Stačilo pár slov a pro mě skončil svět...Koncert byl zrušen kvůli vytrvalému dešti a silnému větru...Nebyl jsem schopen slova, šel jsem ven a stál jsem v dešti, koukal do zámeckýho parku a nechápal. Voda mi tekla po obličeji, scéna jak z nějakýho filmu. Šli jsme pomalu k autu, já jsem nemluvil. Sedl jsem si úplně promočenej za volant a jen tak koukal. Pak jsme se najedli a vyrazili jsme zpátky. Cestou jsem toho opravdu moc nenamluvil, snažil jsem se hlavně být co nejdřív doma, tak jsem se jen soustředil na řízení. Domů jsme dorazili před devátou a já si hned sedl k počítači...zapnul jsem youtube, napsal 'Paul Simon' a pustil si záznam koncertu, kterej se konal v Paříži před několika dny. V tu chvíli se to všechno nahromaděný, ta únava a zklamání, uvolnilo a já jsem skončil v slzách...Tak snad někdy příště Paule :'(

Jinak, od té doby jsem potom vlastně pořád chodil do práce, takže byl jeden den jako druhej. Jen ty víkendy jsem se snažil si trochu užít a i odpočinout. Tenhle týden ale mám vyjímečně dovolenou a tak se flákám doma. Už jsem volno fakt potřeboval, takže si rozhodně nestěžuju. Navíc, v neděli letěla ségra se švagrem do Bulharska a já dostal na celej týden půjčenýho golfa. Takže si jezdím a je to paráda. Horší to bude, až dojde na placení nafty, co jsem vyjezdil :D Taky jsem se stihl jeden večer zase kouknout na nějakej film a pustil jsem si Goyovy přízraky. No, nebylo to špatný, ale některý věci mi v tom filmu nesedly, ale koukat se na to dalo. Jo, ještě 8 mile jsem si pustil, na to bych zapomněl, ten film celkem můžu. No ale jinak toho moc nestíhám, chodím celkem brzo spát (dneska ne, no :D) a pozdě vstávám. Poslední dobou mi to spaní moc nešlo, ale asi to bylo i tím vedrem, teď jsou ty noci malinko chladnější a ani přes den není takový dusno, takže v té posteli vydržím i do dvanácti...ale to už je člověku i špatně z toho spaní :D To je fuk, baví mě to...

No a co by to bylo za zápis, kdyby tady nebylo něco o škodovce :D Se Zytynem jsme se vydali ve středu na vrakoviště do Kotrdovic. Původně bylo v plánu sehnat GLS volant, ale nakonec skončilo všechno jinak. Já si nebral ani peníze, protože jsem nic kupovat nechtěl a tak jsem se nalodili a vyrazili. Musím taky poznamenat, že jsme trefili na první pokus, což s mým orientačním smyslem, nebo jak říká zytyn 'dezorientačním', už něco málo znamená. Na vrakál jsme dorazili moc brzo, páč otevírali až ve dvě a tak jsme jeli do Jedovnic do jednoty posvačit. Rohlík se tam našel, ale v celým krámě nebyl jedinej plátek salámu a tak to nahradila Májka a pomazánka :D Posilnění jsme dorazili zpátky na vrakál a po vyřešení problému, že nemáme nářadí, jsme se jali sbírat nějaký náhradní díly. V celým areálu stály dvě škodovky a jedna z nich měla moji vysněnou palubní desku z Rapida 136...neodolal jsem a už byla venku, zytyn sebral zrcátka, nasávače, kryt pod volant a držáky pásů a když jsme to donesli tomu týpkovi, co tam prodával, vzal si tři kila a my štastní jeli domů. škoda toho volantu, pro kterej jsme jeli, ten tam fakt nebyl :D Hned odpoledne jsme to šli namontovat a poprvé se nám povedlo v jeden den dát všechno do kupy...všechno sedělo a fungovalo tak jak mělo :))

No tak já to ukončím...doufám, že jsem potěšil novým zápisem i když obsahově nic moc...ale lepší něž nic ;)

11 komentářů:

honny řekl(a)...

Já doufal, že se vrátíš...


Toho koncertu je mi líto, dokážu si to živě představit :(

Zytyn řekl(a)...

Show must go on! :)

krakenek řekl(a)...

:-*

Koncert byl skutečně taková moje malá osobní katastrofa, ale smůla no...

Anonymní řekl(a)...

Haha Krakenek bloguje:-)
O koncertu sme se uz bavili, Paul Simon je hajzl:-D
A radost ze skodovky nesdilim....Prece jenom dam asi prednost novymu broukovi:-D
Jinak se drz, mam te rada:-*

krakenek řekl(a)...

Ale žádnej hajzl, on za to nemůže chudák :D
No a jen ne brouka, to už jsem myslím říkal :D

a děkuju, taky tě mám rád :-*

Anonymní řekl(a)...

No ty brďo, zápis :D
Simona neřeš, je to hajzl, páč místo koncertů jezdí na dovolenou do řecka a nosí tam růžový a květovaný košile xD

A nový díly do škodovky ti přeju, je to úžasný :D

krakenek řekl(a)...

Takže moji milí, ještě tady jednou bude něco negativního na Simona a bude zle! To bysme si nerozumněli :D

A děkuji, škodovka jenom kvete...doslova bohužel :D

Zytyn řekl(a)...

Já myslím že ti ještě nějakej koncert vyjde, Goťák bude taky zpívat do 180 xD a to jsou skoro vrstevníci xD

krakenek řekl(a)...

Jo, ale Goťák to vůbec není na stejným hřišti, ani stejná liga to není, to je úplně jinej sport xD

Anonymní řekl(a)...

Tak jsem objevila znovurozjetí blogu až teď, ale přece... :D
S tím koncertem to muselo bejt hrozný, dovedu si představit to neskutečný zklamání... Jsem si říkala, že ses nikde o žádným famózním zážitku nezmiňoval - tak teď už i vím proč. :(
Ale tak snad to vyjde příště, asi to chce vsadit na větš masovku, kterou hned tak nezruší... ;)

krakenek řekl(a)...

Děkuju za komentář, zklamání obrovský, ale co nadělám...a masovku? Ono 11 tisíc lidí není úplně nejmíň, ale větru dešti neporučíme :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog