Právě čtete

6

Čas pokročil

krakenek 23. dubna 2009
Tak v úterý jsem si byl napsat maturitní slohovku a můžu říct, že ten den jsem si asi tak nějak poprvé víc připustil, že ta maturita je skutečná věc, které se nevyhnu. Už to není ani daleko, ani blízko, je to prostě tady a nedá se s tím nic dělat. Písemka se mi ale myslím povedla, psal jsem úvahu na téma 'Svět je plný protikladů' a i když jsem ze začátku myslel, že to nebude moc dobrý, rozepsal jsem se celkem bez problémů. Minimum bylo, asi klasicky, 3 stránky. Já jsem napsal 3 a půl a napsal bych i víc, ale proč, že? :D Bohužel zítra mě čeká už podstatně horší a náročnější zkouška - praktická. Mám pocit, že se to tak nějak stupňuje, protože teprve pstní bude pořádnej nářez. No ale i zítřek mi dá asi zabrat. Něco umím a něco ne, dnešek tomu učení celkem věnuju, ale jsem od přírody moc línej na to, abych tomu dal všechno...prostě tak akorát :D Každopádně se vám určitě pochlubím, jak to všechno dopadlo...děsnej týden tohleto...

Ověřil jsem si, že je opravdu hloupost jezdit v 10 do města autem. Moje vznešenost se rozhodla ve středu do školy odvézt můj zadek autem a protože jsme šli na desátou jen něco změřit k maturitám, dala mi ta cesta pěkně zabrat. Vlastně ani ne tak cesta, jako parkování. Je celkem jasný, že najít v centru místo, je těžký, ale co teprve, když vám rozkopou v okolí školy většinu ulic a s tím seberou i většinu parkování. No byl to extrém. Víc jak půl hodiny jsem jezdil všude možně a hledal jednu jedinou skulinku, kam bych se vlezl. Do slova a do písemene jsem z okýnka řval na semafory, ať už naskočí zelená, protože když jsem stál na křižovatce už po dvacáté, tak moje nervičky trošku cákaly :D Aby toho nebylo málo, tak jsem potkal ještě nějakou slečnu začátečnici ve feldě, co se rozhodla zkusit rozjezdy do kopce ve špičce. Ano, té červené jsme si dali dvě kola :D Ne, vážně, dejte na mě a vyserte se na lenost, protože tohle vám za to nestojí :D

Minule si někdo stěžoval, že Rapiďátko nedostalo v zápisu ani řádek, tak tentokrát to trošku napravím. V pondělí totiž asi konečně zajedu na velkou a plánovanou opravu. Potřebuju dát dohromady ruční brzdu společně s celým zadkem a taky odzvdušnit systém a zkontrolovat předek. Nutný to opravdu je, protože i když se do kopce v 99% rozjíždím bez ručky, někdy to prostě jinak nejde. Zkuste startovat v kopci studenou šáde, když to nemůžete zabrzdit. Levou nohou stojím na spojce, pravou patou stojím na brzdě, prvou špičkou přidávám plyn a rukou startuju :DD Sranda to sice je, ale možná tak jednou...tak snad to bude brzo v pohodě.

A něco na konec...jestli to zítra dám, tak kupuju lístek na Bruce, oujééé :D

6 komentářů:

KlaPi řekl(a)...

Budu ti zítra držet palce ;) Ale s tou písemnou jsem to cítila podobně, taky mi teprve po jejím napsání došlo, že se ta maturita setsakramentsky přiblížila :)
Teda ten tvůj rozjezd do kopce bych docela chtěla vidět :D

Manazz.cz řekl(a)...

Vzdyt jsi parkoval hned pred skolou! :D Ale uznavam, ze dopoledne parkovat je na hovno. Ja minuly tyden nasel tolik drzosti, ze sem si zaparkoval Tranzita na skolnim dvore. Az se z rozhlasu ozval Machovec ze 'tu dodavku' odtahnou, tak sem zazil neco podobnyho jako ty :)

krakenek řekl(a)...

KlaPi: Děkuju, snad se zadaří...a rozjezd někdy předvedu ;D

Manazz: Nene, v úterý jsem parkoval před školou, to ve středu jsem se pak vytrestal :D A tos byl ty s tou dodávkou? :DDD dobře!!

Anonymní řekl(a)...

Potřebuju dát dohromady ruční brzdu společně s celým zadkem a taky odzvdušnit systém a zkontrolovat předek...to by me zajimalo kde ti to udelaj :) zadek ani predek bych ti nekontroloval ani za maturitu :)...a ja si rikal kterej lofas prijel do skole tranzitem a jeste to pichnul do vjezdu:D...

Anonymní řekl(a)...

Asi ti ty komentare zacnu zavidet:-D

krakenek řekl(a)...

Ale prosím tě :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog