Právě čtete

11

Waitin' On A Sunny Day

krakenek 20. dubna 2009
Poslední dobou se tak nějak ve všem ztrácím. Maturita se blíží, vlastně už tenhle týden mám praktickou a písemnou, a já nic neumím. V osobním životě mi to taky nevychází a vlastně tak nějak jen zabíjím čas a nic rozumnýho nedělám. Není to žádný sebelitování, jen prostej fakt. Ale abych tu jen nebrečel, tak se musím s něčím pochlubit. V pátek jsem se rozhodl k obrovské změně. K něčemu, co by mě ještě před nedávnem ani nenapadlo. Přemluvil jsem sám sebe a zbavil se svých milovaných dlouhých černých vlasů. Byl to šok, když jsem se poprvé podíval do zrcadla, ale už si zvykám a musím říct, že jsem vlastně strašně spokojenej. Takže velkej dík patří Táničce, nejlepší kadeřnici, která mě ostříhala přesně tak, jak jsem si to vymyslel :)) Takže novej krakenek přímo tady --> KUK

Jak už jsem říkal, tenhle týden začínám maturitu. V úterý mě čeká slohovka, takže se budu muset narvat do obleku a něco úžasnýho vyplodit a sepsat, protože se bojím, že s mým přístupem mě ústní asi nezachrání. Nevím nevím ale, protože třeba ta témata, co jsme měli na procvičení, byly pěkný sračky. Snad budou mít šťastnější ruku, až nám to budou vybírat 'na ostro'. No ale i tak si myslím, že zrovna tohle je to nejmenší a nejsnadnější co mě čeká. Ve čtvrtek nastupuju na praktickou maturitu a to bude teprve nářez. NIC neumím, takže jestli mi tam někdo nehelfne, tak jim asi poděkuju a těch pět hodin tam ani sedět nebudu. Hlavně doufám, že to aspoň bude něco, co se dá nějak šmelit - třeba informatika nebo měření s protokoly, no uvidíme. Každopádně, jestli to dám, tak mám první úspěch za sebou a budu přece jen mít trošku víc odvahy na tu ústní zkoušku...kde teda bohužel taky umím prd. No jsem zvědavej, ale slibuju vám, že jestli to vyjde, tak se spolu strašně opijem :DD

V sobotu večer, když jsem se vrátil se z výletu do KFC drivu :D, jsem si pustil filmeček The Wrestler. Musím uznat, že poprvé jsem o něm slyšel, když dostal Bruce Springsteen zlatý glóbus za závěrečnou píseň. Každopádně jsem si k tomu sednul a s žádným velkým očekáváním jsem začal koukat. Jaké bylo moje překvapení, když film utekl jako voda a já měl (nejen) na konci slzy v očích. Vážně skvělej, skromnej a nádherně natočenej film o starém zlomeném chlápkovi, kterému mnoho dobrého v životě uteklo mezi prsty a který i když na povrch vypadá jako tvrďák, skrývá v sobě citlivou duši. Mickey Rourke v hlavní roli naprosto exceluje, hudba skvělá, prostě pro mě jasných *****.

No ale nebudu zdržovat, já už stejně musím na kutě. Tak se mějte všichni co nejlíp to půjde a nezapomeňte mi nechat nějakej ten komentář ;D

11 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak koukam ze si ty blogy komentujem akorat tak navzajem:-D

Co se tyce depek a spol. Tak my vime svy, to tu nemusim psat. Matura je napicu, ale treba do das, i kdyz v tvym pripade mam stejne pocit ze zari to jisti:-D

Jinak se divim ze dnes tu Rapid nema celej odstavec. Je ti dobre?:-DDDD

Zytyn řekl(a)...

Nevím co na to všechno říct :-/

krakenek řekl(a)...

No jo Mari, ale tak aspoň máme vždycky aspoň ten jeden komentář :D

A zkus mi trošku víc věřit, září to sice jistí, ale je to ta úplně nejposlednější a nejvíc nepříjemná možnost :D

Jsem rád, že ti Rapiďátko chybí...mohl jsem se rozepsat, jakou mám krásnou novou koncovku na výfuku, ale chtěl jsem, aby se vám stýskalo :DD

desticka řekl(a)...

Já ti věřím, že když to pestaneš flákat, maturitu dáš, protože si když dokážeš dostat dorou známku z pololetky z matiky, něco na tom bude :D

A taky to mám takový divný, jen si to snažím nepřipouštět. Toho učení je tolik, že nemám čas nad tim všim přemýšlet, tak mě to ani neštve :D

KlaPi řekl(a)...

Prosím tě, nejsi blbec, proč bys maturu nedal? Přece si tě na tý škole nenechají smrdět o rok dýl ;):D Budou rádi, že tě mají z krku :P:) Ale teda taky jsem už poněkud znervóznila, když jsme dneska ve škole spočítali, že pořádně jdeme do školy už jen osmkrát :D

krakenek řekl(a)...

No jestli tu maturu udělám, tak vám dám možná za pravdu :D

Anonymní řekl(a)...

No v tvým případě asi to zaří Tome, ani tu praktickou nedáš...teda ne že bych ti to nepřál...ale dyť vim jakej si ...HEHE ty sráči :)

krakenek řekl(a)...

Marve, moc neser, ať se to neobrátí proti tobě :D

Puffin řekl(a)...

Musíš to dát, krakenku, budu na tebe myslet... ;)
Drž se!

krakenek řekl(a)...

Puffin: :-**

krasinek řekl(a)...

Wrestler? Ale ne :-(((

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog