Právě čtete

3

Paul Simon a Lady GaGa? Leda ve snu...

krakenek 15. listopadu 2010
Nebudete mi to věřit, ale přesně tohle se mi stalo :D Jak už jistě víte (ehm), tak Paul Simon vydává na jaře příštího roku nové album. A protože je to pro mě událost naprosto úžasná, skvělá, nejlepší, hodně jsem se na to upnul. četl jsem o tom, všem jsem to vykládal a pořád nad tím přemýšlel. Bylo to tak intenzivní, že se mi o tom nakonec i zdálo...

Na tom by ještě nebylo nic tak hroznýho, kdyby v mém snu vedle úspešného folkového skladatele a písničkáře nestála sama popová hvězda Lady Gaga. Jenže co se nestalo, milá paní mi mého milovaného starého pána v tom snu zastřelila! Ještě teď si vzpomínám jak jsem byl zoufalej, že to album nevyjde, že už to nestihl...něco šílenýho. Po probuzení jsem si nebyl jistej ničím, ale ukázalo se, že skutečnost je jiná, že ti dva se pravděpodobně snad ani nikdy neviděli a Paul Simon se těší dobrému zdraví.

Co z toho ale tak nějak vyplývá? že doba nejlepší hudby je definitivně za námi a že ty nový srance vážně nemám rád i když...zrovna tu Lady GaGa si občas poslechnu :D

3 komentářů:

desticka řekl(a)...

XDDDDDDDDDDDDDD

Innocent* řekl(a)...

Snům se meze nekladou. Je to smutné, ale i tohle se může stát (zdát) ;) ... Jsou i horší sny :))
Svět moderní hudby můžeme nechat novodobým "in a cool" slečnám.. Já radši taky zůstanu u staré dobré klasiky. :)
Proti gustu ale žádný dišputát :)

Anonymní řekl(a)...

Skoda, zes mi ten sen vyzvanil hned po probuzeni :-)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog