Právě čtete

5

Můj milý deníčku

krakenek 5. února 2011
Jak dlouho jsem tě zase nechal ležet ladem. Až mi to srdce trhá! Popravdě, je mi to vlastně jedno, ale přijel jsem teď úplně strhanej z nákupu, kolem mě neuvěřitelnej bordel kterej bych měl ukldit, a tak jsem se rozhodl, že se na to vyseru a něco napíšu no :D

Definitivně jsem ukončil školní léta a to tak, že jsem nedokončil první semestr MENDELU a vysral jsem se na to. Nebavilo mě to, nechápal jsem to a už mě nebavilo oškubávat moje stařičký rodiče o tu trošku vydřených peněz, co mají. Takhle jsem se zpátky postavil na vlastní nohy a vím, že už to jinak nechci. Stále dělám v Modřicích, ale věřím, že už ne na dlouho. V úterý jdu na první pracovní pohovor, tak mi držte palce, třeba to vyjde. A když ne, tak bude další a další až se jednou někde upíchnu. Byl mi dokonce vnuknut jistý nápad na rozjetí něčeho vlastního, a mně se to moc líbí, jen si musím nejdřív uspořádat dosavadní život, protože u práce kterou momentálně dělám, je to jen velmi obtížně realizovatelný. Přemýšlím, že vy vlastně nemáte potuchy o čem tady mluvím, tak přejdu k něčemu jinýmu :D

Naše kočička Esmeralda stále nekálí tam kam má. Ale my ten boj nezvdáme a věřím, že jednoho dne z něj vyjdeme jako vítězové. Zase na druhou stranu, je to kočka a ne nadarmo se říka...Pes má svého pána, kočka svého otroka. Ale je to míláááček! :D

El Rapido jezdí jako blesk! Když pominu ty maličkosti, co mi zima nadělila, jako že nejede topení, pravý dveře nejdou otevřít, rezne mi to až u prdele, tak je všechno v cajku xD Nedá se nic dělat, na jaře budu muset trochu zainvestovat a ty nedostatky doladit. Na nový zatím není a tak musím rapiďátko ještě chvíli chránit, když tak hezky slouží. A je to poslední škoda 742 v rodině a blízkém okolí. Olinka na sračku, Zytynův BOB jel do Remetu a tak už zbýva jen poslední mohykán Rapid :D

Zápis nic moc, že? Já to chápu, jenže nechce se mi psát o nějaké hluboké myšlence a rozepisovat se tady o smyslu života. Dost dlouho jsem nepsal a tak je potřeba vše shrnout tak nějak do kupy. 'Shrnout do kupy', to je jak kdybych si odůvodňoval proč je ve slově Shrnou S na začátku! :D

5 komentářů:

Zytyn řekl(a)...

...a tak přecejen byla na konci hluboká myšlenka xD

Anonymní řekl(a)...

Od hlubokych myslenek sem tady ja :-D

A ano, kdyz uz sis to tak pekne pohanil, tak zapis nic moc. Ale jak se k tomu stavis, takovy to taky bude...

desticka řekl(a)...

Mně se zápis líbí, na Toma je to výkon :D

Ta škola ti teda moc dlouho nevydržela, ale zas chápu to, někoho to prostě nebaví. S pohovorem držím palce, taky jsem měla teď pohovorový období.

A s tou hláškou o kočkách, divil by ses, ale i Peťův pes je pravej opak a myslí si, že ten pán je on, což je taky dost na nic :D

Puffin řekl(a)...

"A jak to dopadlo, pane hostinský??"
Že zase napíšeš pokračování, Krakeňáku? ;)

krakenek řekl(a)...

Jistěže!

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog