Právě čtete

2

Květen

krakenek 4. května 2011
Marně jsem dumal nad nějakým opravdu výstižným názvem pro tenhle článek, ale nic z čeho byste si sedli na zadek se v mojí hlavě neurodilo :D Zvolil jsem proto název Květen, protože je to lásky čas, příroda se zelená a hlavně jsem v dubnu opět nic nenapsal.

Momentálně jsem nezaměstnaný. Ne že by mě snad vyhodili z práce, ale odešel jsem sám. Nevím, jestli je dobrý to nějak podrobně rozebírat. Řeknu jen, že jsem nebyl spokojenej s pěnězi, nelíbil se mi přístup vedení a náplň mojí práce byla vcelku pofidérní. Je to vážně na dlouhý vyprávění. Jsem tedy bez práce a hledám něco nového. Absolvoval jsem několik pohovorů, z toho třeba do T-mobile, ABB nebo Electroworldu. Bohužel zatím nic nevyšlo a i když hledám dál, rozhodl jsem se, že zkusím rozjet něco na sebe. Není to žádný rozhodnutí ze dne na den, mluvím o tom už poměrně dlouhou dobu, ale problém je, že jenom mluvím. Proto konec řečem a jdeme na věc. O co jde sem pochopitelně nenapíšu. Předně, zatím nejsem v balíku a taky co kdyby se to někomu zalíbilo, že? :D K tomuhle "radikálnímu" kroku mě tak trochu přivedlo to, že jsem začal číst Ivo Tomana. Určitě jste o něm už slyšeli, ať na blogu Maričky nebo někde jinde. Ačkoli jsme se tomu jak je mým zvykem bránil zuby nehty, musím uznat, že je to opravdu mazec a když už se k tomu člověk odhodlá, dokáže to otevřít oči. Ale o tom mluvit nechci...

Jelikož jsem bez práce (bez příjmu), musel jsem rychle vymyslet něco, z čeho bude sem tam nějaká koruna. A tak jsem oprášil svůj starej účet na Aukru a začal obchodovat. Je až k neuvěření, za co všechno jsou lidé ochotni utratit svoje peníze. Většinou se jedná o drobné částky, ale občas se něco vyšplhá až nečekaně vysoko. A co že to prodávám? Starý krámy...části starýho počítače, "poklady" co se našly mezi věcmi když jsem se stěhoval, prostě krámy, který by jinak skončili v popelnici. Takže jedna malá rada všem...otevřete doma skříně, zásuvky a zkuste se podívat co tam máte. Určitě najdete spoustu věcí, které jste uschovaly s tím, že jednou se budou hodit, co kdyby to k něčemu bylo a podobně. Samozřejmě tyhle věci objevíte vždy, když se jednou za rok rozhodnete pořádně uklidit. To znamená jediné, VÁM JE TO K NIČEMU, ALE NĚKDO SI TO KOUPÍ. Jednou to stejně vyhodíte a tak je lepší z toho něco mít :)

Květen, lásky čas...líbali jste se prvního máje pod rozkvetlou třešní? V Brně s tím byl trochu problém, protože jsem na žádnou rozkvetlou třešeň nenarazil. Nicméně, Marička byla na horách a vrátila se právě prvního pozdě večer, takže jsme to museli risknout a podstoupit to riziko, že by třeba mohla uschnout nebo tak něco :D V každým případě rozhodně milejší den, než americkej Valentýn..fuj fuj.

Nebudu to prodlužovat, musím ještě zavolat do servisu, Rapiďák ještě není přezutej, tak ať mi z těch zimáků nezbudou cáry. Mějte se pěkně a slunce v duši!

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Maricka

Toman je frajer, se vi :-D

Jinak hodne stesti k rozjizdeni vlatniho bussinessu, doufam, ze si budeme brzo vymenovat zkusenosti

Anonymní řekl(a)...

Wordpress SEO rýchlo a jednoducho nájdete na webe: https://webrok.sk/blog/

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog