Právě čtete

0

Ještě pár vtípků...

krakenek 23. listopadu 2006
*Víte jak se stahuje prase ? download prase.exe

*Zajíce už dlouho sere medvěd. Jednoho večera se medvět ožral a válel se na zemi u cesty. Zajíc viděl příležitost, tak vzal klacek a zrubal medvěda do krve. Druhý den se medvěd probudí a svolá celý les na poradu. Medvěd říká: včera mě někdo zmlátil. Nevím jak vypadal, ale vím že měl na hlavě divné výrůstky. A zajíc říká šnekovi: no vidím že máš problém!

*Potkali se tři řemeslníci a začali se hádat, které povolání je nejstarší. První říká: "Já jsem zedník a moje řemeslo je nejstarší, protože já jsem v Egyptě stavěl pyramidy."
Druhý říká: "To není pravda. Já jsem tesař a moje řemeslo je nejstarší, protože já jsem vyřezával Noemovu archu."
A třetí říká:
"To je nic. Já jsem elektrikář a moje řemeslo je nejstarší, protože když Bůh řekl: "Budiž světlo!", my sme už museli mít natahané dráty!!"

*Co je to totální sračka? Když chodíš na záchod tak často, že se potkáváš.

*Potkají se dva Češi:
"Ahoj, jak se máš?"
"Dobře"
"Svině!"

*Potkají se dvě blondýnky a jedna povídá druhé: "Tak jsem si koupila švihadlo." "A co s ním budeš dělat?" ptá se druhá. "Ušila jsem si z něj troje tanga a ještě mně zbyly dva robertky..."

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog