Právě čtete

2

Takovej normální víkend

krakenek 19. listopadu 2006
Sice se nic nenormálního nestalo, ale jsem za něj vděčnej. Tak krásně jsem si už fakt dlouho neodpočinul. Když to tak vezmu, prospal jsem dohromady asi 22 hodin:D Ale to je dobře, tak to má být. Jen doufám, že zítra ve škole nic nepíšem, protože já neumím NIC...jako vždy:)

V sobotu jsem byl se Stybikem, Pirgem a Zytynem venku. Prvně jsme si chtěli dát vodárnu, ale mě se z toho dělalo nějak zle, tak jsem si ani nedal, jim to taky nechutnalo a tak jsme se na to vykašlali. Dostali jsme celkem hlad (rozumněj chuť) a tak jsme šli do Kauflandu. Bloudili jsme mezi regálema a nevěděli jsme co koupit. Nakonec jsem se Zytynem vzal roha a oni nás pak hledali:D Nakonec jsme si koupili čokoládu a zapalovač. Divná kombinace říkáte? Jo, asi máte pravdu. Cestou z obchodu jsme Pirga naložili a i s vozíkem jsme ho uklidili.

Bylo ale ještě celkem brzo a tak jsme chtěli jet do Shoping Parku. Autobus zrovna jel a tak jsme museli dobíhat...celkem hard core, v tom buse bylo potom pěkně přetopený:D V Tescu jsme si dali zase honičku s vozíkama...až se divím, že nás nevyhodili a pak jsme si koupili bagety, saláty a kofolu a před obchodem jsme to jak ti největší houmlesáci snědli.

Dneska jsem vstával o něco dřív, myslím že o půl jedenácté:) Když jsem se probral a udělal ze sebe něco málo příbuzný člověku, jeli jsme s našima na oběd k babičce. Ségra a švagr jsou v lázních, tak jsem si sedl ke komplu. Mezitím mi volal Maňas, jestli bych za něj neudělal do školy stránky pro jednoho kamoše (Z důvodu návštěvy jeho rodičů na třídních schůzkách nemůže momentálně k počítači a je mírně idisponován). Souhlasil jsem a apoň jsem se nenudil. Kolem páté jsme jeli domů, protože máma šla na noční do práce. Asi bych měl teď něco dělat do školy, ale jako normálně se mi nechce, takže nic....

Mám novou plochu:)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Kruty ovce! :D

krakenek řekl(a)...

Dik, z Deviantartu:)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog