Právě čtete

2

Náročnej týden

krakenek 4. listopadu 2006
Tenhle týden jsem se na víkend opravdu těšil. Bylo toho na mě celkem dost a tak už jsem potřeboval odpočinek.

V neděli jsme konečně koupili novou škodovku, takže jsem měl opravdu radost, zároveň mi ale přibylo několik starostí. Nebyli to věci, který bych musel udělat, ale byly to věci, který mě rozhodně baví víc než škola a tak jsem dal přednost tomu:D Musel jsem vyměnit původní poklice za nový, což u škodovky není vůbec jednoduchý, jak by se zdálo. Kdo někdy měl škodárnu, tak ví. Pak tam byly nějaký malý problémy se světlama, tak jsem to povyměňoval no a teď sháníme ještě nový sedadla, protože jsou tam ještě ty starý bez opěrek hlavy a to není zrovna moc bezpečný.

Díky tomu, že jsem se zabýval hlavně autem, něměl jsem tak trochu čas na školu. V půlce týdne jsem "začal dělat" úkol do základů elektrotechniky, kterej byl zadanej už před dvouma týdnama. Pak jsem musel udělat úkol do strojnictví, kde jsem vůbec nevěděl co s tím. Navíc jsme ještě psali v pátek čtvrtletku ze základů a tak jsem se musel do toho ještě učit. No prostě nebylo toho málo a ve třech dnech to stihnout, to byl celkem problém.

Ve čtvrtek večer měli v G-studiu koncert Groovey (další věc, proč jsem nestíhal nic do školy), na kterým jsem samozřejmě nemohl chybět. Bylo to super, trvalo to dvě hodiny a dokonce třikrát přidávali. No prostě zážitek skvělej. Škoda, že tam jen nebyl můj kamoš, dlouho jsem ho neviděl a tak jsem myslel, že pokecáme.

V pátek jsem napsal Pirgovi, jestli nechce odpoledne dojít, že bysme vyzkoušeli novej šlauch k vodní dýmce, kterej jsme v úterý koupili. Souhlasil a tak jsem poslal smsku ještě Zytynovi, kterej nakonec taky došel. Stybik nemohl, protože doma simuloval, nešel do školy a tak ho rodiše nepustili:D:D Jinak, šlauch je super, ale shodli jsme se, že prostě u mě doma nám to nechutná. Ať je to kdekoliv, tak vždycky je to lepší než u mě:\ Já nevím proč...jestli dělám něco blbě nebo co, ale prostě nejde to. Netáhne to, kouř slabej, chuť stojí za prd, prostě blbý. Tak jsme aspoň pokecali.

Dneska jsem nedělal NIC. Prostě jsem se jen flákal, už jsem to dlouho potřeboval. Jediný, co jsem zvládl bylo, že jsem dokončil web do školy, protože se teď učíme html. Je to vlastně moje první vlastoručně napsaná stránka a podle toho to taky vypadá, ale mám z toho dobrej pocit. Jestli se chete podívat, tak SEM jsem to umístil. Webmaster ze mě nebude, ale kdo ví...:D

Zítra jedu k babičce a za švagrem, tak aspoň nebudu celej den seďet doma. Se švagrem dáme vodárnu a snad bude lepší než včera. Tak se mějte a užívejte volna:)
Fotky naší nové Škody 120L


2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

sedadla do Schade zasadne červený Sparco a čtyřbodový pásy... ;o)

Anonymní řekl(a)...

K tomu sportovní 350mm volant, navařit kostru a hurá na okruh:p

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog