Právě čtete

0

Kometa Brno

krakenek 12. února 2007
Protože jsem byl hodně zaneprázdněný oslavou narozenin, dostal jsem se k tomuto zápisu až dnes. V sobotu jsem byl se Zytynem na zápase Kometa vs. Prostějov. Byla to moje první návštěva brněnského hokeje a byl jsem velice nadšen. Rondo navštívilo asi 5500 fanoušků a atmosféra byla dokonalá. Ještě lepší než atmosféra, byl ale samotný zápas. První třetina se brněnským vůbec nepovedla, dvakrát jsme hráli přesilovku a při obou nám oslabený Prostějov dal branku. Druhou část jsme tedy začínali 0:2, ale netrvalo to dlouho. Kometa nasázela během druhé třetiny do soupeřovy branky 3 góly. Ve poslední třetine však prostějovští jestřábi opět vyrovnali a já už jsem ani nevěřil, že by naši vyhráli.V poslední minutě jsme ale skórovali a tak už bylo jasné, že výhra je v kapse. Zápas tedy skončil 4:3 v náš prospěch a my jsme se radovali z vítězství.

Děkuji Zytynovi, že mě vytáhnul s sebou a už se těším na další zápas...

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog