Právě čtete

0

Špatnej pocit

krakenek 8. února 2007
Zítřek nedopadne asi moc dobře. Nevím proč, ale myslím si to. Ve středu se psala písemka z literatury, já chyběl. Je docela možný, že to budu psát nebo budu zkoušenej a to bude ještě horší. Celkem jsem se chtěl i učit, jenže učebnici mi někdo ukradl a v sešitě mám prd. Teď jen doufám, že to vyjde a ona mě nevytasí. Potom je tady občanka, minule jsem měl mít referát, ale zapomněl (rozumněj vysral) jsem na to. Nevím jestli se ten referát mám učit, jestli to má cenu. Je ale taky možný, že když tam mám tak "pěkný" známky, že mě vyzkouší...ale já nic neumím!!! Ráno ještě ten debilní tělák...

K tomu se ještě přidalo odpoledne, měl jsem jít večer ven, ale už to skoro vypadá, že nic. Fakt mě to štve, tohle že je začátek jarních prázdnin? No ale nebudu tady vypisovat svoje pocity, přečtu si referát do občanky, nachystám věci a jebu na všechno.

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog