Právě čtete

5

Kde vzít a nekrást

krakenek 16. ledna 2008
Právě jsem tak trochu poklidil v pokoji, vyčistil jsem vodní dýmky, který mi tady už v té 14-ti denní vodě hnily a teď tak trochu přemýšlím, co dělat. Měl bych jít asi spát, protože dneska ve škole jsem to zrovna dobře neustál a zalomil jsem to hned ve třetí hodině a nebudu moc kecat, když řeknu, že jsem se probudil až když jsme šli domů. V těch malých přestávkách, kdy jsem byl zrovna vzhůru jsem se stačil akorát najíst a ukecat trojku z informatiky. Ano, skutečně mám trojku a můžu být rád, že je tomu tak. Seru na to a tím to je, ale komu se má chtít něco dělat, když se v té hodině dá tak krásně najíst, zkouknout, co je novýho na netu, pak si pustit písničku a případně to zabalit a lehnout si vedle klávesnice. No ale vypadá to, že to skutečně budu muset trochu pořešit. Jinak, vysvědčení už mám asi jasný, pokud teda nepropadnu z matiky (prosím prosím, ať jsem to napsal aspoň na 4) a můžu říct, že jsem dá se říct spokojenej. Spokojenej se třema čtverkama. Musím podotknout, že v druháku na konci jich bylo šest. Je to hrůza říkáte si? Hmm, je to možný, ale razím pravidlo za málo peněz hodně muziky a když si uvědomím, kolik toho té škole dávám, je to skutečně luxusní výsledek. Ale dobrý to není, fakt na to seru...

Zítra mě čeká autoškola, už sedmá jízda. Jedu 15.30, takže ve špičce. Bude to určitě hodně zajímavý, těším se moc, ale zároveň se teda celkem dost bojím. Učitel mě zase bude tahat v tom Brně každou prdelí, už teď to vidím. Ale aspoň bude sranda, ty jeho hlášky stojí vážně za to. Co budu dělat v pátek a v sobotu nevím, ono se to totiž strašně těžko vymýšlí, když je člověk bez peněz. Je toho teď nějak moc, objednal jsem si dvě vinylový desky, měli dojít 25.2. a v pondělí jsem si byl pro první z nich. Dneska mi napsali, že už mám nachystanou i tu druhou, takže dvanáct stovek v řiti. Taky jsem si chtěl koupit case na kompl, ale na to už nezbudou prachy, protože si musím koupit rifle, když jsem ty starý poslal minule, co jsem byl chlastat, do kytek. V peněžence mám teď necelý čtyři stovky a na tu desku jich potřebuju šest. Kde seženu netuším, asi zítra místo autoškoly budu dělat taxík...

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A svezete mě pane taxikáři?:-D

krakenek řekl(a)...

Nevím, kdo z nás dvou by měl dneska větší smrt v očích xD

Zytyn řekl(a)...

Já plně rozumím tvé situaci, ale počlej až otevřem tu čajovnu xD

Anonymní řekl(a)...

A vidíš, nakonec jsi přece někam šel. I bez peněž :D

Anonymní řekl(a)...

Chichi :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog