Právě čtete

6

Z Vranova do Mandragory

krakenek 28. ledna 2008
Dneska jsem měl jedenáctou jízdu v autoškole a můžu říct, že jsem šel domů s dobrým pocitem. Chybiček bylo málo a celkově to bylo strašně pohodový. S instruktorem jsme prvně jeli dozadu na Vídeňskou odevzdat nějakou obálku řediteli Besipu, což učitele strašně vyčerpalo, tak jsme frčeli nabrat síly do McDrivu. Taky to není zas taková sranda trefit se k tomu okýnku, ale šlo to, ještě jsem dostal korunu od cesty :D Zbytek jízdy mi mlaskal do ucha a neustále se ptal, jestli nechci hranolku, že mě bude krmit, ale byl jsem dostatečně zaměstnanej řízením, tak jsem odmítal. Pak si naplánoval, že si schová cibulový kroužky na potom, že bude dělat chutě slečně, co jede po mně, ale než jsme dojeli, bylo dojezeno :D Ale jak říkám, bylo to fakt na pohodu a navíc mi řekl, že si myslí, že bych ty jízdy jako jeden z mála u nich mohl dát na poprvé...tak uvidíme:)

V pátek jsem se neplánovaně vyrazil zničit se Stybikem do Komína, kde jsme si dali sraz s Marou od něj ze školy. Vylezli jsme tam na takový pěkný místečko s výhledem na město a trochu se spálili. Potom jsme odjeli do města, kde jsme měli sraz s Pirgem, najedli jsme se a někdy o půl druhé jsme šli na rozjezd. Já jsem se pyšně usadil v 'devadesáttrojce' a těšil jsem se, jak budu za deset minut doma. Přestal jsem se těšit hned, když jsem se probudil na konečné ve Vranově. Není nic lepšího, než ve dvě v noci zůstat stát na okraji lesa a čekat na rozjezd v nelidské zimě. Když jsem tam přetrpěl tu půlhodinu (ještě, že to nebylo dýl), přijel autobus, samozřejmě ten stejnej řidič, a když jsem jako jedinej nastupoval, zeptal se mě, jestli mám jízdenku. Já mu suverénně odpověděl, že mám šalinkartu na což mi odvětil, jestli na zónu 310. Zamrazilo mě, prohrábl jsem prázdný kapsy, kde nebyla ani koruna, a útrpně jsem se na něj podíval. Řekl mi ať si jdu sednout a já byl zachráněn. Domů jsem teda místo deseti minut jel skoro hodinu a půl a bylo to hodně náročný :DD

Na sobotu byl v plánu koncert skupiny 'Stříkáme jedem', kde hraje můj kamarád Maňas, Péro a Johnny v Mandragoře na Křenové. Byl to jejich první veřejnej koncert a myslím, že se jim to povedlo. Zahráli něco z dob Saryn Crew, kdy ještě dělali hip-hop a taky zazpívali písničky jiných skupin, jako třeba Red Hot Chili Peppers nebo Chinaski. Jinak vyrazil jsem tam dohromady s Katuškou, Tomíkem a Stybíkem a na místě se k nám potom přidal Pirg se Zytynem. Dali jsme nějaký pivko, zahráli fotbálek a po půlnoci jsme šli domů....teda jenom někdo, všichni toho schopní nebyli :D Ale bylo to fajn, těším se na další vystoupení.

Mno nic, jdu se psem a pak zahájím přípravu do školy, asi si pustím nějakej film, to mě vždycky dá nejvíc xD Tak se mějte...

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Konečně jsem si zase početla, moc pěknej zápis. A instruktor je teda výbornej, ta část s krmením mě fakt pobavila:D

Zytyn řekl(a)...

Tak ten řidič si tu pochvalu zaslouží :)

Anonymní řekl(a)...

Děkuji, děkuji moc :)

desticka: Jj, já z něj nemůžu :D A to mi pak ještě řekl, že mě nemá rád, když jsem mu trošku zadupl brzdu a on si ty hranolky vysypal :D

Anonymní řekl(a)...

LOL to se mě ještě nepovedlo s tím rozjezdem, dobrá story:-)

Anonymní řekl(a)...

Dík, uvidíme kam pojedu příště.... :D

Anonymní řekl(a)...

Dík že se ti koncík líbil ;)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog