Právě čtete

3

Nostalgie

krakenek 29. ledna 2008
Padla na mě taková zajímavá nálada a tak jsem se rozhodl pročíst si většinu zápisů, co jsem tady na blogu za tu dobu stvořil. Událo se toho strašně moc a přitom tak málo. Je to ale zajímavý si takhle zrekapitulovat život, všechny ty zážitky, trable a podobný věci. Nevím ale, jestli to byl úplně dobrej nápad, trošku mě to rozhodilo...

Zítřek je poslední den v tomhle týdnu, kdy se bude něco dělat. Pak už jen ve čtvrtek dvě hoďky praxe, třetí nám dají vysvědčení a povalíme domů. Doufám, že se takhle prodlouženej víkend vydaří, moc bych si to přál. Jinak, asi jsem zapomněl jednu věc, a to 'jak se učit'. Prostě nevím jak na to, nedokážu se vůbec k ničemu dokopat, asi to dlouhodobým tréninkem někde ve mně zakrnělo a teď potřebuju najít způsob, jak to obnovit :D Ne, vážně to není sranda, zítra píšeme z TETky, je to jen pár stránek a na hodinách je jedenáct a já to ještě ani neotevřel. Tak doufám, že až to dopíšu, vrhnu se do knížek.

Taky se musím pochlubit, že jsem si minulou středu přinesl domů předčasnej dárek k narozeninám. Přál jsem si LCDčko a to se mi splnilo a tak se tady na mě už skoro týden směje 22" monitor od LG. Je to fakt příjemná změna, ta sedmnáctka CRTčko, co jsem měl, to už se fakt nedalo. Místa to zabralo, energii to žralo a ještě mě z toho bolely oči :D No prostě jsem spokojenej....fotku vám sem nedám, kdo chce, ať se přijde podívat :D

Hmm, tak super, už nemám co bych víc napsal, takovej článek z nouze, ale proč ne:)

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Náhodou v pohodě, koukni se na ten můj:-)

Anonymní řekl(a)...

já ocením i článek z nouze:) a nepřemýšlej nad tím životem tolik, bde tě z toho bolet hlava...

Anonymní řekl(a)...

Diky za zajimave informace

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog