Právě čtete

2

Do školy jen na návštěvu

krakenek 10. března 2008
Ve čtvrtek jsem se ve škole jen otočil a od té doby jsem tam nebyl. Byl jsem jen na tři hoďky na praxi a pak jsem se vydal na vyhlašování té fotografické soutěže. Sbalil jsem si diplom a šel jsem za tátou na pivo. To jsem neměl dělat, protože tatík mě hned zaměstnal a musel jsem s Pavlíkem odtáhnout dva sudy kofoly, úžasný fakt, po těch schodech to šlo parádně :D Když jsem dorazil domů, sednul jsem k počítači a začal jsem se drtit na testy z autoškoly. Skončil jsem někdy kolem půl druhé, takže druhej den ráno jsem si moc živej nepřipadal. O půl osmé jsem měl poslední jízdu v autoškole, která celkem ušla, pak jsem sbalil potvrzení a valil jsem na magistrát zaplatit si zkoušky. Měl jsem asi pak hodinu čas, tak jsem si skočil do Billy koupit nějakou sváču, v parku na Šelepce jsem to stlačil a utíkal jsem na test. Bylo to v pohodičce, za půl hoďky jsem byl pryč. Test samozřejmě dopadl úspěšně, 49 bodíků z 50...o to hůř dopadla jízda, ale o tom až později.

Večer jsem se pak domluvil s Katuškou, Zytynem a Stybikem a šli jsme si sednout na "jedno". Ty úvozovky jsou tam fakt hodně důležitý :D No ale pátek byl supr, nemůžu si stěžovat. V sobotu ráno to sice bylo malinko náročnější, ale nakonec jsem vypil litr a půl vody a bylo dobře. Na oběd jsme jeli k bábušce, kde jsme pak odpoledne vyrazili do obory s naším vysíracím pejskem. Udělali jsme si pěknou procházku, takže to bylo fajn. Pak jsem chvíli vzal do ruky ségřinu španělku a večer jsme jeli domů. Šel jsem dost brzo spát, na to že byla sobota až neobvykle, takže jsem v neděli i celkem brzo vstával. Celej den jsem se jen poflakoval a večer jsem se pustil do technické, ze které jsem měl v pondělí zkoušku.

Ráno jsem vstával dost ve strachu, naházel jsem na sebe hadříky a vyrazil jsem do autoškoly. Měli jsme tam být o půl osmé, ale kdybych dorazil o hodinu a půl později, vůbec nic by se nestalo. Na Bčko nás tam bylo pět, takže když vyjeli první, zbyl jsem tam já ještě s jednou slečnou a jedním týpkem. S ní jsem tam potom prokecal tu hodinu a nakonec jsme i společně jeli...Já teda první, komisař vykládal kam mám jet a zároveň slečnu zkoušel z technické. Pak jsme si prohodili role a když jsme dojeli k autoškole, vyřkl nám komisař svůj ortel. Ona prospěla, já bohužel ne, nedal jsem přednost, nevím přesně kde, fakt jsem si toho nevšiml, no co už teď. Příští středu si to užiju znova...

Jinak, odpoledne jsme se Zytynem vyrazili do Avionu, kde on potřeboval koupit nějakou flašku a já jsem si teda konečně pořídil žehličku na vlasy. Zatím to moc neumím, ale nevypadá to zle. Dneska ve škole z toho byl kamoš tak ohromenej, že jsem byl celej den emouš a emař, úžasný, hrozně mě to bavilo poslouchat. No nic, jdu do té sprchy jak jsem plánoval před hodinou a pak se vrhnu na měření...aaach jooooo.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak dnes držím palce, Krakenku, určitě to vyjde...;)

Zytyn řekl(a)...

Z toho článku vyznívá že sem úplnej notor xD

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog