Právě čtete

2

Zas nic

krakenek 4. března 2008
Je něco málo po desáté, celej den sedím doma a nic nedělám...a měl bych. Zítra pokračování série písemek, takže mě čeká ještě dlouhý sezení do noci. Tak mám aspoň z toho nic nedělání jednu novou fotku s krásným výrazem ve tváři :DD
A k tomu ještě pár podobnýho ražení...1, 2

Edit: Krásnej čas, 01:13, ještě jsem si hrál, vznikla jedna fotka :) C a BW

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Fuj! Ta ruka je strašná (ty nehty brrr)a fotky toho obličeje....No, máš fakt pěknější. Přiště se trochu víc snaž a napiš delší zápis. I když, já mám co říkat co?:-D

krakenek řekl(a)...

Sice nevím, co je na tom tak strašnýho, ale budiž. Nemám to pro okrasu, ale k užitku a navíc imho jsou lepší dlouhý, čistý a upravený nehty na pravé ruce než okousaný a špinavý.

A s tím zápisem, no mohla bys se taky k něčemu dokopat ;D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog