Právě čtete

8

Pracovní Velikonoce

krakenek 24. března 2008
Další prázdniny jsou zase úspěšně za námi, ráno opět do školy. Zrovna já tam teda ale zítra nejdu, není mi dobře, bolí mě v krku a potřebuju se po těch Velikonocích trochu prospat. Zní to divně, ale je to tak. Nikde jsem nebyl, nic jsem nepil (to bych kecal), ale pracoval jsem. Ségra naplánovala nějaký 'drobný' úpravy v bytě, takže jsme malovali, stěhovali, montovali, prostě všechno možný. Od pátku do neděle na nohou, respektive na štaflích, bolí mě úplně všechno...litujte mě! :D

Jinak, minulou středu jsem konečně úspěšně dokončil autoškolu, sice na druhej pokus, ale přece :P Jízda to byla suprová, komisař byl v pohodě a když jsem se pak na konci dozvěděl, že jsem prospěl, moje díky nebraly konce. Vzal jsem to pak pěšky kolem knihovny na Kounicově a radostně jsem se tlemil na každýho, koho jsem potkal. Odpoledne jsem se ještě stavil za čolkem do Pegasu, kde jsem nafotil letní zahrádku a dostal neplánovaně oběd a pak ještě na otočku za tátou.

Druhej den jsem nic nedělal, není nic lepšího, až večer přišel Stybik, tak jsme měli takovej v pohodě, klidnej večer. Zkoukli jsme nějakej film, zahráli jsme Mafiu a pak jsem šel spát. V pátek jsem se vypravil na Magistrát, podat si žádost o řidičák. Opět mě tam moc potěšili, protože paní za přepážkou byla příjemná, poradila mi a ještě jsem to měl bez čekání. A co je ještě lepší, není teď moc žádostí, takže tu kartičku budu mít ještě dřív než za 14 dní. To mi připomíná, že jsem teď poslední dobou nějak víc využíval městskou hromadnou dopravu a přesvědčilo mě to, že jestli budu vydělávat v budoucnu víc peněz, budu jezdit autem...VŠUDE! Prostě na to nemám...aby mi za jeden den dvakrát na stejné zastávce před nosem ujela šalina, to je o nervy. Všude miliarda lidí, kočárků, důchodců, pozdě to jezdí, dlouho to trvá, staví to v každé prdeli...Ne, prostě ne :D

No nic, jdu si lehnout, je fakt pozdě...

8 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Lituju tě, Krakenku, náročnej víkend. (Chtěls politovat, ne? :D)
A zároveň gratuluji k úspěšnému složení řidičákovské zkoušky, ať ti najeté kilometry úspěšně nabývají... ;)

krakenek řekl(a)...

Děkuju mockrát za politování i za gratulaci :))

Anonymní řekl(a)...

Já teda taky lituju, já jsem odpočatá, ale dneska první den ve škole a mám pocit, že umírám, jak jsem unavená...kdybych byla neodpočatá, tak tu nejsu:D

A chválím vzhled:)

Klarka0608 řekl(a)...

tak dalsi vzhled ktery musim pochvalit a gratuluju za ridicak, bude prinosem nejen pro tebe :D;)

honny řekl(a)...

dáme závod... >:)

mimochodem, z MHD mi taky jebe, už ale mocně... každej stereotyp zabíjí, tenhle víc. Hnus...

krakenek řekl(a)...

Děkuju holky :) A desti, odpočatá jsi a stejně skoro umíráš, tak to už nevím jak bych ti poradil :D Třeba nechodit tam, jako já dneska :P

Honny: Jj, MHD je poslední dobou pro mě zlo, fuj. A s tím závodem, jsi druhej v pořadí :D

Anonymní řekl(a)...

MHD sux, ale uviznout v zacpe s autem, kdyz kolem tebe jezdi volne jedna salina za druhou taky neni nic moc....

krakenek řekl(a)...

To je fakt, ale člověk si v klídečku sedí, poslouchá rádio, kecá o něčem...akorát to stojí benzín, takže peníze...

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog