Právě čtete

4

Křup

krakenek 7. dubna 2008
Kašlu na ten blog úplně nehorázně. Lenost je poslední dobou fakt moje druhý jméno a zatím s tím nic moc ani nedělám. Teda, včera jsem si uklidil po dlouhé době pokoj a fakt mě to potěšilo. Bohužel, veškerou energii jsem tím vyčerpal, takže na nic ostatní už nezbylo. Velikou radost mám teď z řidičáku, kterej jsem už pořádně otestoval o víkendu. Vlastně už v pátek odpoledne jsem s tátou vyrazil do provozu a sjezdili jsme celý Brno. Druhej den jsme to pak po obědě vzali na Vysočinu, kterou jsme objeli dokola kolem a najeli jsme asi 200 kiláků. No a aby toho řízení nebylo málo, v neděli jsem vytáhl ségru do Olympie, že si koupím jarní bundu. Žádnou, co by se mi líbila jsem nevybral, ale odřídil jsem to tam i zpátky :D Tak aspoň něco.

No a aby tu bylo i něco smutnýho, tak se musím pochlubit, že jsem si zrušil svoje milovaný sluchátka Sennheiser HD201. Šel jsem ze školy, a protože pršelo, dal jsem si je aktivně do batohu. Během chvíle už jsem nevěděl, že nějaký sluchátka mám, nastoupil jsem do šaliny, pohodlně se opřel, šalina zabrzdila a 'KŘUP'. Na krátko jsem ztuhl, otevřel jsem batoh a bylo jasno. No tak jsem si teda vybral nový, Sennheiser HD515, ale vzhledem k dost vysoké ceně zatím odkládám na jindy. Sice bych si je dovolit mohl, ale právě jsem objednal obal na kytaru, kterej prostě potřebuju jako sůl a ještě je dost dalších věcí, který teď upřednostním.

Jinak jsem si taky pořídil nový Martinky struny na kytaru. Vlastně už je mám nějakej ten pátek, ale ještě jsem se nestihl pochlubit. Konečně to zase hraje tak jak má. K tomu jedno spešl udělátko-trsátko a mám zase o zábavu postaraný.

Sakriš, to je asi všechno, nic zajímavýho, ale aspoň to tu úplně nespí. Valím na kutě, nic na zítra neumím a tak to asi má být :D

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Konečně zápis, už jsem si myslela, že na to prdíš:D

Zytyn řekl(a)...

No vidíš, okolnosti tě taky donutili koupit si nový sluchátka :/ jinak je fajn žes to tady trochu oživil :)

Anonymní řekl(a)...

Škoda křupnutí, ale jak se říká, všechno zlé je k něčemu dobré - aspoň budou nový sluchátka...

A jinak geniální to trsátko-udělátko... ;)

krakenek řekl(a)...

Desti, prdím úplně na všechno, ale dík :D

Zytynku, sice bych je koupil rád, ale prostě ty peníze za to teď nějak nechci dát nebo co :)

Puff, tyjo, tys ocenila moje trsátko, tak to máš u mě veliký plus :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog