Právě čtete

8

Splnění snu?

krakenek 19. dubna 2008
Chtěl jsem vám vyfotit, jakej mám krásnej novej obal na kytaru, ale nemám ani jednu nabitou baterku, tak máte smůlu :D Každopádně jsem si pro něj byl ve středu dopoledne a došel jsem tam pár minut po dvanácté, zabral jsem za kliku a nic....tak koukám a ono je na dvěřích rukou napsaný přestávka 12-13. Úžasný, co chcete hodinu dělat ve městě v dešti, v době obědů...tak jsem zajel za švagrem do hospody, dal jsem si kofolu a jel jsem zase zpátky. Pak už jsem teda odcházel spokojenej. Teď potřebuju ještě do prázdnin stihnout zajít ke kytarářovi, aby mi to trochu 'potunil' a budu nachystanej na léto :D

Ve čtvrtek byly třídní schůzky. Mámu jsem na všechny výsledky předem připravil, aby ji to tam nádodou nekleplo. No ale každopádně mám co dělat, takový nářez známky jsem ještě neměl. Nebudu to nijak rozebírat, ale už rovnou ve čtvrtek jsem si 'odskočil z nemoci' do školy na jednu hodinu a napsal jsem si test z češtiny. Snad mi to trošku pomůže. V pondělí mě čekají telekomunikace a pak už to povalí, musím se fakt snažit, konec roku za dveřma a v tuhle chvíli bych vážně neprospěl...

Co dneska (sakra, koukám na hodiny a ono už je to včera), tak prostě dneska-včera-v pátek jsem ráno sedl do auta a svezl se k doktorce. Táta mi prvně vynadal, že jsem strašně línej a pohodlnej, že si takovej kousek vozím zadek, ale nakonec mi byl svým způsobem vděčnej, protože kdybych nejel, neodhalili bysme 'bebe', který naše autíčko mělo :D Byla v hají svíčka, tak to jelo (nebo spíš nejelo) jen na tři válce a to není žádnej med. Táta to odvezl do servisu a už odpoledne jsme se pro to stavili. V pondělí to tam ale ještě povezu na takovou větší opravu, která sice 'zatím' není nutná, ale před létem je určitě lepší to udělat...sichr, je sichr :D

No a v posledním odstavečku vysvětlím ten nadpis. Dneska jsem projížděl různý stránky a samozřejmě zcela nečekaně jsem zabrousil i na paulsimon.com. Kouknul jsem se na novinky a tam jsem narazil na termíny jeho evropského turné. Srdce se mi zastavilo, koukal jsem dál a skoro jsem vykřiknul, když jsem uviděl, že 23.července bude v Rakousku v Eisenstadtu!!! Problémem ale zůstává, jak sehnat lístky. Přes internet ze zahraničí to vyjde šíleně draho, se vším všudy na krásných 5000Kč za lístek, takže to mi spadla brada. Přes českou agenturu by to mohlo vyjít mnohem levněji, koukal jsem na jejich stránky a mají tam zatím pouze jeden jeho koncert a to v Locarnu a vstupenka u nich stojí 2425Kč. Pokud by to bylo takhle a lístek by mě vyšel ne na víc jak 3000, tak neváhám a jedu, uvidíme jak se agentura vyjádří a jestli lístky sežene...PROSÍM!!!!!!!

8 komentářů:

Zytyn řekl(a)...

Ten taky hraje v každé rakouské díře jenom v Brně ne! xD

krakenek řekl(a)...

Tak jako zas taková díra to není :D Je to hlavní město rakouské spolkové země Burgenlandu ...ale jako já se vůbec nedivím, že nepříjede do ČR, kdo by za něj dal 4 tácy??? To by byl koncert Simon & kraken xDD

Zytyn řekl(a)...

nj hlavní město, ale ten Eisenstadt má nějakých 13 000 obyvatel, to už mohl hrát třeba rovnou v Rosicích :D

Anonymní řekl(a)...

Tak to držím palce, ať to vyjde... Splněný sen není každý den.
Mimochodem mi to připomnělo, jak jsem hrožně toužila vidět naživo R.E.M., dokonce na ně měla lístek a přijela do Prahy a oni pak ten koncert na poslední chvíli zrušili... Od té doby už mě nikdo nikam nedostane... :D

Anonymní řekl(a)...

Locarno je ve Francii pokud se nepletu (kdysi davno sem tam byla) a je to teda pekna stace.....gl, ale preju aby ti to vyslo:-)

Post je od Maričky, nechce se mi vyplnovat kolonka Blogger xD

krakenek řekl(a)...

Locarno je Švýcarsko myslím, ale to máš fuk, to je těsně vedle....Však tam já ale nepojedu, já navštívím Rakousko, Eisenstadt...včera jsem si objednal lístek za 2700Kč :D Ty brďo, třetí řada!!! Ale mohlo to být lepší :D

A děkuju moc :)

Anonymní řekl(a)...

Joo, tři válce, klasika... favorit hadra :)

krakenek řekl(a)...

Už zase šlape jako hodinky ;) Jezdím s tím jako prase... :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog