Právě čtete

2

Článek

krakenek 27. dubna 2008
Zase ty dny nějak utekly a na blogu ani řádka. Já vím, zanedbávám to tu, ale fakt poslední dobou nemám vůbec chuť psát. Možná není o čem, možná je to jen moje lenost, ale je to tak. Ale tak uvedu to tím, že navzdory neslavnýmu prospěchu trávíme ve škole čím dál míň času. Teď budou dva týdny po sobě státní svátky prodloužený o páteční ředitelský volno a minulej týden jsme čtvrtek-pátek zabili dvěma školníma akcema. Ve čtvrtek jsme se sešli kolem deváté u pivovaru na Mendláku a vyrazili jsme na dopravní (nejen dopravní) akci, kterou pořádala Policie ČR. Kecal bych, kdybych řekl, že to nebylo zajímavý. Jako studenti SPŠE, tudíž všichni kluci, jsme obdivovali lavičky obsypané slečnami z jiných škol, ale hlavně jsme si dělali ze všeho srandu. Začali jsme stánkem, kde jeden mladej příslušník policie ukazoval vzorky mnoha druhů drog. Měl to vystavený v takovým krásným kufříku, popsaný cedulkama, takže jsme to okamžitě nazvali 'krabičkou poslední záchrany' (KPZ) pokročilého narkomana. Přidali jsme ještě pár dalších kravin, až mi bylo toho policisty trochu líto, vůbec nevěděl co na to má říkat :D Pak jsem si zasoutěžil...Měl jsem seřadit papírky s body postupu, co dělat při autonehodě, samozřejmě tak jak to má být správně po sobě. Povedlo se mi to a tak jsem dostal úžasné ceny, jako třeba reflexní odznáček Besip, který vám může zachránit život nebo třeba brožurku o brzdové kapalině (kterou rozdávali zdarma u vedlejšího stánku). No ale hřál mě u srdce pocit z výhry a tak jsem byl spokojenej :D Nakonec jsme se odebrali na louku, kde nám předvedli úžasný 'protiteroristický' zásah. Kolem dokola jezdila modrá dodávka, za ní jelo policejní auto a z okýnek to sypali na dodávku ze samopalů jeden zásobník za druhým. Pak se jim do cesty slanili z vrtulníku další aktéři (škoda jen, že tam nebyl vrtulník) a celou akci ukončili. Jednoho zastřelili na útěku a druhýho zatkli, zabavili dodávku a odjeli na pivo. My jsme udělali to stejný, sebrali jsme se a jeli jsme na Mendlák do pivovaru si sednou na jedno....

V pátek jsme měli na programu kino a představení 'Občan Havel'. Jestli na to někdo šel do kina dobrovolně, tak vážně nechápu, co ho k tomu vedlo. Já netvrdím, že to bylo vyloženě špatný, ale prostě rozhodně to nepatří do kina, ale tak možná na ČT2 jako televizní dokument. Jinak teda naše řada nebylo zrovna ta nejstřízlivější, už na první pohled to bylo vidět, že jsme oproti ostatním podivně svezení na sedačkách směrem k zemi. Nejhůř na tom byl Marv, kterej každou větu nějakýho Havlova proslovu zakončoval slovním spojení '...a můj penis' xD Teď nic moc, ale v tom kině, když Havel skončil a ozvalo se tohle, no fakt se to nedalo :D Celkem na to ale doplatil, protože si ho učitelka, která byla s náma, dost podala a ve škole mu to asi moc neulehčí. No ale co se dá dělat, někdo musí přinést obět :D

Víkend byl takovej celkem v pohodě, nijak protahovanej. Už v pátek jsem myslel, že budu sedět jen doma. Ale protože jsem nebyl sám, kdo se nudí, vymyslel jsem úplnou kravinu, že vezmem auto a sjedem si na cheesburger. Prvně teda do Olympie, ale nakonec Káťa vymyslela McDrive. Každopádně celkem drahej chees xD Pak jsme se stavili pro Zytyna, šli jsme se projít a pak jsme to zapíchli. V sobotu to vypadalo ještě hůř, ale nakonec jsme v jednáct vypadli z domu a sjeli do města si na chvíli sednout. Zapadli jsme do Elektry a se zavíračkou jsme se posbírali a odjeli jsme zpátky domů. Ale bylo to fajn, stokrát lepší než sedět doma...(tak možná proto to děkuju xD)

Mno, jinak jsem úspěšně zpracoval dva filmy, Rockyho II a III, mám poslední dobou pro toho italskýho hřebce slabost xD Ale ještě jsem vlastně zvládl Jima Careyho ve filmu Lhář lhář...jeden z mých fakt oblíbených, moc let jsem ho neviděl :) Po škole si jdu na poštu vyzvednou strašlivě očekávánou zásilku, ale o tom se rozepíšu zase až příště...

Pohled tygra!!! xD

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Na to ze ses premahal, super zapis:-) Pobavilo me to

krakenek řekl(a)...

Děkuju, jak už jsem se přemohl, tak to celkem šlo, začalo mě to bavit :)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog