Právě čtete

5

Follow Freeman

krakenek 3. února 2008
Tak první pololetí je za náma a můžu říct, že vcelku úspěšně. S vysvědčením jsem spokojenej, nepropadnul jsem z ničeho a tak doufám, že si stejnou úroveň udržím i v dalším půlroku. Díky pololetí jsme měli taky prodlouženej víkend, kterej byl moc fajn. Ve čtvrtek jsem nic moc neplánoval, ale pak jsem se dokopal k tomu, že jsem uklidil trochu v pokoji a tak přišla Destička s Tomíkem na vodárnu. Všechny nás to hrozně znavilo, tak jsme ten večer tak nějak proleželi :)

Druhej den jsme byli domluvení my tři ještě s Maričkou a s Perfectem na večer. Všichni se mě pořád dokola ptali, jestli s tím teda počítám, jako bych je snad už někdy odmítnul :D No ale v devět jsme se sešli s Perfectem na čáře, obešli jsme pár hospod a nakonec jsme skončili v Tripoli, protože všude jinde bylo plno. Potom došla Marča i Tomík a tak jsme tam ještě chvíli poseděli a nakonec jsme se přesunuli do Černé Hory, kde jsme byli až do zavíračky. Chtěli jsme ještě pokračovat jinde, tak jsme našli nějakej pajzl, kde jsem to ale už neustál a 'usnul' jsem nad pivem. Tak jsme to zapíchli a jeli jsme domů. U baráku jsem všechny opustil s jedinou myšlenkou, že tohle je ten den, kdy se opravdu necítím na to je doprovodit a odešel jsem nahoru, kde jsem se pohodlně usádlil na židli u komplu abych se na ní o půl osmé ráno probudil :D

Druhej den jsem to dospával až skoro do poledne, takže jsem toho přes den moc nestihnul. ALe dohrál jsem konečně Half-Life 2, kterým jsem se po kouskách prokousával, protože na hraní moc času nemám. Ale výborná hra, už jsem si sehnal Epizodu 1, takže pěkně pokračuju, fakt gameska, která mě po dlouhé době baví a dokáže přitáhnout ke komplu :) Večer jsem byl přemlouván na chlastání, ale to jsem vcelku razantně odmítnul, protože ty prachy fakt neseru a klidnej večer taky jednou za čas ocením.

Dnešek jsem strávil podobně akorát s tím rozdílem, že když jsem viděl jak je venku krásně, oblíknul jsem se po obědě a šel jsem ťapat po venku. Nakonec jsem si udělal takovou celkem pěknou procházku a byl jsem venku asi dvě a půl hodiny. Viděl jsem veverku, která i když jsem ji přemlouval se nenechala pořádně vyfotit a taky jsme pak zašel na lesné do nějakých míst, kde jsem nikdy nebyl, tak jsem nějakou chvíli vůbec netušil kde jsem...na to že to je jen kus od baráku celkem sada, ale domů jsem nějak trefil. Došel jsem celej omrzlej, ani do zámku jsem se nemohl trefit, příště si vezmu rukavice...ale to sluníčko tak krásně svítilo, že jsem myslel, že je jaro :D

Jedna vzácná fotka, protože jsem na ní já :D Omlouvám se za ten útrpnej výraz, ale to slunko do těch očí fakt hrozně svítilo...
No a nakonec jedna veverka proti světlu xD

5 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

...tak veverka se nakonec přece jen nechala vyfotit, koukám... Pěkná poletucha. ;)

Anonymní řekl(a)...

Tak na tý fotce vypadáš fakt strašlivě :-D, ale jinak večer to byl fajn, nebejt našeho trapnýho odchodu. A jestli chceš tak ti zase někdy zazpívám ožralo ;-)

Anonymní řekl(a)...

Hmm, díky :DD

Jinak, na tom není nic trapnýho, prostě se stalo, tak co už teď. No a zpíváš krásně, takže se určitě budu těšit...se třeba i přidám :)

...a nejsem ožrala!! :D

Anonymní řekl(a)...

A seš!

Anonymní řekl(a)...

Tak jo :)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog