Právě čtete

6

Tak různě...

krakenek 27. února 2008
Když nebudu počítat školu, tak byl dneska supr den :D Ale fakt, ve škole nuda jak blázen, potom mě vytočila učitelka v informatice, takže jsem jsem se hádala a byl jsem drzej jak za starých časů na základce. Ale pak jsem to nějak přetrpěl ty tři poslední hoďky a u školy mě vyzvedli autem táta s mámou. Jeli jsme za bráchou a za Táňou se kterýma jsme byli domluvení do hospody na oběd. Pořádně jsem se nadlábl a bylo mi fajn. Pak jsme šli k nim na návštěvu a Tánička mi ostříhala a upravila vlásky, takže je mám zase krásný a jsem hezčí než kdy před tím :DD Teď večer, co jsme dorazili domů už jsem toho moc nestihl a ani jsem nechtěl. Vzal jsem kytaru a jen tak si hrál a nic nedělal:)

Jinak teda mám nějaký ty novinky. Dostal jsem dárek od švagra, protože jeho sestra byla v Egyptě a dovezla nám krásnej kartón tabáků do vodárny. Konečně zásoba a za málo kaček...teda mě to nestálo nic, ale v Egyptě se pohybuje krabka kolem 6-12 korun a u nás stojí jedna 140. To je, si myslím, už celkem i rozdíl. Jinak teď poslední dobou hodně koukám na filmy, většinou mě to moc nebere, ale mám teď asi nějakou slabší chvilku. Zkouknul jsem Ramba IV, Rockyho I a VI, Noc v Roxbury a mám tam nachystaný Once na který jsem se chtěl kouknout včera, ale nakonec jsem šel spát, protože jsem byl hodně unavenej. Je toho dost, na to že na filmy na komplu moc nekoukám...a v televizi už vůbec ne :D
Ve škole jsem se nějak slušně umístil v Brněnským kole fotografické soutěže, kam nechala třídní poslat některý moje starší fotky. Celkem mě to překvapilo a potěšilo, příští týden prej dokonce dostanu diplom či co...takovou věc jsem snad dostal naposledy, když jsem chodil do skautu, no těším se :))

Co mě ale sere je kašel, kterej se mě drží už druhej týden. Začalo to v práci, když jsem chodil do ABB, snažím se to pořád nějak překonat a nic. Prvně jsem byl hodně nachlazenej, tak jsem to tak nějak chápal, ale teď už nemám skoro rýmu, nesmrkám, ale krk furt v řiti. Dávím se, špatně se mi mluví, zpěv nepřichází v úvahu, už mě to ničí. Snad to bude lepší, ale zatím teda nic moc no.

Tak to jen tak krátce, abyste věděli že žiju...papa

Fotka strašná, přesvětlená, ale vlásky tam jsou :D

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Super zápis. Takovej uvolněnej, skvěle sem si početla:-)
Jinak je to zvláštní, ale dva dny zpátky jsem taky zrovna nasrala učitelku z IVT, když mě nadávala že nic neumím, tak sem se na ňu rozeřvala a bylo to. Není nad to se opřít do ňáké takové chudinky xD
Jinak vlasy úplně super, máš to fakt moc pěkný (miluju tenhle typ účesu na klukách) a barva rox;-)

krakenek řekl(a)...

Ježiš, děkuju moc za tak krásnej komentář...No a vlásky jsou supr, ale nevydrží to, žehličku nemám a stejně bych si na to nenašel čas, ale dík :)

krakenek řekl(a)...

...doprčic, já se snad vyseru na pouzdro na kytaru a koupím si žehličku xD

Maagdalenka.deviantart.com řekl(a)...

ja byla v ty fotograficky soutezi o ktery mluvis prvni O:D

krakenek řekl(a)...

No pokud jsem já vůbec nějak 'uspěl', tak ty ses ani nemusela hlásit :DD Ale gratuluju :)

Anonymní řekl(a)...

Lol jako Martin ode mě dostal na výročí žehličku na vlasy, takže v tomhle máš moji plnou podporu:-)Ale nemyslím si že by to bez ní byl taovej rozdíl....

majda:Tyjo tak to gratuluju:-)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog