Právě čtete

4

Já a já

krakenek 10. srpna 2008
Dneska odpoledne jsem si tak pohrával na kytaru, šel kolem čolek a hlasí: 'Ty seš jediným příkladem reinkarnace člověka, kterej ještě žije...' :DD Přeberte si to jak chcete, ale to Sounds of Silence už hraju fakt drsně :D

Mno, víkend se nám zase převrátil celej naruby, ale tak co už. Mělo se jet v sobotu do westernovýho městečka v Boskovicích, ale na poslední chvíli to všechno padlo a tak jsem byl nucenej vymyslet nějakou alternativu. Nakonec jsme se rozhodli se Zytynem a se Stybikem, že se projedeme do Dalešic. Měl jsem celej týden půjčenýho Golfa od švagra, takže jsme tam naskákali, vzali naftu za čtyři kila a jeli na výlet. Cestou jsme si občas dali přestávku na cigárko a na doutníček, třeba na mostu přes dalešickou přehradu...pěkně to tam foukalo. V Dalešicích jsme pak zašli do pivovaru a na jídlo a jeli jsme zpátky. Večer jsme ještě zašli do 'Tenkrát' na pivo, ale nějak nám to nejelo a navíc ten vtipnej číšník, úplněj šibal to byl, tak ten mi to absolutně znechutil. Házel takový fóry, že jsem se skutečně za břicho popadal, takže jsme to dopili a vypadli, protože bych ho musel kriglem plácnout po hlavě. Cestou na nádr nás ještě zdržel McDonald a na Masaryčce zmrzlina (výborná kombinace ten večer :D) a pak už jsme sedli na rozjezd. Stybik byl možná trochu nasranej, páč jsem ho celej večer strašně prudil, ale tak muselo to ven xD

Ráno jsem se probudil strašně brzo, v překladu o půl desáté, tak jsem ze sebe udělal člověka, sbalil se a šel namontovat zpátky na Golfa nosič, co jsem na začátku týdne zrušil...přece s tím nebudu jezdit, nejsem děda co jede na chalupu :D Pak jsem vyrazil k babičce, kde sem odevzdal čolkovi klíče od auta a pustil si film. Zkouknul jsem celýho posledního Ramba a koukala na to se mnou i ségra, a za to teda klobouk dolů, není to zrovna žánr, z kterýho by byla unešená. No a pak Absolvent, ten film miluju :) No ale teď už začínám pomalu depkařit, zítra po týdnu zase do práce, čeká mě ještě 14 dní a má být vedro, takže se z toho asi poseru. Musím to ale dát, páč když to vyjde, bude na Rapidku. Uvidíme, uvidíme, jdu do sprchy a pak sem třeba hodím fotku, jakej jsem krásnej xD čus

4 komentářů:

Klarka0608 řekl(a)...

prej placnout kriglem po hlave,to je vyraz:D a nemas nejaky novy vzhled tady? ty cary mi prijdou nejaky jiny! Jinak s rapidem ti drzim pesti,vsak vis ;)

krakenek řekl(a)...

Čáry jiný jsou, rád bych se jich zbavil, ale nevím jak, před tím je zrušil Maňas :)) A dík

Anonymní řekl(a)...

Zasmala sem se, diky:-D

krakenek řekl(a)...

To jsem moc rád, aspoň někdo se směje :))

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog