Právě čtete

2

Jsem z kamene

krakenek 11. srpna 2008
I Am A Rock
(Simon & Garfunkel)

A winter's day
In a deep and dark December
I am alone
Gazing from my window from the street below
On a freshly fallen silent shroud of snow
I am a rock
I am an island

I've built walls
A fortress deep and mighty
That none may penetrate
I have no need of friendship; friendship causes pain
It's laughter and it's loving I disdain
I am a rock
I am an island

Don't talk of love but I've heard the word before
It's sleeping in my memory
I won't disturb the slumber of feelings that have died
If I never loved I never would have cried
I am a rock
I am an island

I have my books
And my poetry to protect me
I am shielded in my armor
Hiding in my room safe within my womb
I touch no one and no one touches me
I am a rock
I am an island
And a rock feels no pain
And an island never cries
_____________________________

Jsem z kamene
(Sounds of Silence, 1966)

Je zimní podvečer,
Chladný a tmavý prosinec,
A já osaměle zírám tmou,
Do ulice pode mnou,
Jak se dole hromadí sníh;
Jsem jak z útesů ostrov
Jsem z kamene

Stavěl jsem dlouho ty zdi,
Co mou tvrz stráží,
Kterou nelze proniknout,
Netoužím po přátelství; bolest ti jen dá,
Na ten věčný smích a milování kašlu vám
Jsem z kamene,
Jsem jak ostrov z útesů

Nemluvte mi o lásce,
I když jsem už kdysi zaslechl o ní,
Má paměť nelže, zdá se;
Ale nehodlám rušit zimní spánek,
Mrtvých citů mých;
Kdybych nikdy nemiloval,
Neměl bych slzy na tvářích
Jsem jako z kamene,
Jsem ostrov s útesy.

Já mám z knížek hradbu,
A poezii jako štít,
Ukryt v místnosti obrněné,
Nechci nikoho vidět,
A nikdo nechce vidět mne.
Jsem totiž z kamene,
Jsem ostrov s útesy.

Vždyť kámen nezná bolesti,
A ostrov nikdy nepláče.

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nejsi z kamene... ;)
Ale song je to dokonalej. <3
Puff.

krakenek řekl(a)...

Tak jasně, že nejsem...ale někdy by to nebylo špatný :)
Jinak jeden z mých hoodně oblíbených ;)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog