Právě čtete

0

Omlouvám se...

krakenek 11. ledna 2007
...všem, které jsem dneska nasral, ale fakt za to nemůžu. Nějak se z té špatné nálady dneska nemůžu dostat. Aspoň vám teda napíšu pár řádků, co se zase za tu dobu událo.
.
.
.
.
.
NIC, jenom písemky, učení, pozdní chození do postele, nepříjemní učitelé. Akorát minulou neděli jsem ségře měnil doma světla v bytě a dalo to pěkně zabrat. Nenávidím paneláky, rozpadající se nebo naopak moc tvrdý zdi a moji příklepovou vrtačku. Všechno mě zradilo. Tuhle neděli mě čeká něco podobnýho, ale tak snad už to nebude taková hrůza. Taky se už moc těším na 18.ledna, protože budou konečně uzavřený známky. Potom ale přijde leden 31. a to už taková sranda nebude. Domů donesu vysvědčení a rovnou půjdu na preventivní prohlídku. Bezva den, oboje bude stát za jedno velký hnědý smradlavý čokoládu.

Teším se ale na pátek, pravděpodobně si konečně objednám novou klávesnici po které tak toužím a kterou má skoro každej. Microsoft Natural Ergonomic Keybord 4000 ENG. Už aby tady byla, protože ta moje bezdrátová hnuska už mě štve.

Zároveň promiňte, že tady ještě nejsou fotky z toho silvestra, ale prostě na to nemám čas ani náladu. Ale určitě se to tu časem objeví. Možná o víkendu, ale neslibuju.....

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog