Právě čtete

3

Pohoda

krakenek 22. ledna 2007
Právě jsem douklízel pokoj. Je to skoro měsíc, co jsem přijel ze Silvestra a stále se tu váleli ještě nějaký věci, co jsem nestačil uklidit. Teď už to je ale minulost. Mám tu naklizeno, že by se dalo z podlahy jíst. No, z podlahy ne, nestihnul jsem vysát:P

Jinak, už jsou konečně uzavřený známky a tak mám teď konečně pohodu. O víkendu jsem nic moc nedělal, akorát ségře jsem konečně dokutil ty světla v bytě. Už mě to pomalu začínalo štvát, ale teď když to funguje tak jak má, mám z toho radost.

Dneska byl ve škole v celku klídek, měli jsme laboratorku z fyziky, kterou jsme celou nestihli, takže to bude asi celkem blbý. Třeba nás mile překvapí:D V praxi teď děláme kotvu. Kdo by čekal lodní kotvu, bude zklamán, ale s lodí to nemá opravdu nic společnýho.Sám ani dobře nevím, k čemu to slouží. Je to kus plechu vystřižený do podivného tvaru a se zaoblenými hranami. K čemu taková kotva slouží netuším, ale určite to bude něco hrozně užitečnýho.

Taky se začínám hodně těšit na únor. Mám narozeniny a bude LAN party. Doufám, že o dost lepší než ta minulá. Taky nás čekají jarní prázdniny, takže se budu flákat jak jen to půjde. Sice už mám namyšlený nějaký prácičky, co bych chtěl o prázdninách stihnout, ale uvidíme co se z toho vyklube.

Jinak je teďka strašná nuda. Nic neobvyklýho se něděje, tak ani nevím o čem bych vám víc psal. Snad jen na konec přihodím jeden celkem slušnej vtípek. Tak sa mějte...

Američtí archeologové nalezli v Nevadské poušti v hloubce 10 metrů měděný
drát odpovídající stáří 15 000 let, z čehož usoudili, že již tehdy byl v
Americe zaveden telefon.
Jejich ruští kolegové kopali u Moskvy v hloubce 20 metrů, která odpovídá
stáří 30 000 let a nenašli vůbec nic. A tak došli k závěru,
že již před 30 000 lety existovalo v Rusku bezdrátové spojení.

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

xD

Anonymní řekl(a)...

Vtipek dobrej :)

Ale rikam ti dopredu, to nema s kotvou nic spolecnyho, je to jen kus blbyho plechu.

SPSE se vyziva v terminologii - viz dilny elektroinstalace: zapojeni s dobrodruznym poutavym nazvem "Tezky rozbeh motoru". Nakonec se z toho vyklubala žárovka v sérii s vypínačem a pojistkou.

Nejhorsi na tom je, ze to ti ucitele mysli vazne.

Anonymní řekl(a)...

:D Mas naprostou pravdu. Na tezky rozbeh motoru si moc dobre vzpominam. Fakt me ta praxe stve. Zeptal jsem se ji, na co nam to bude a ona ze prej aby jsme to umeli ustrihnout a tak.....No a tak jsem se znovu zeptal na co nam to bude.........bez odpovedi:P

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog