Právě čtete

14

Stereofoní Sluchátka Kovopodnik Brno S2

krakenek 28. ledna 2007
Přesně tato sluchátka jsem si velice oblíbil. Je to kousek už celkem starožitný, tipnul bych si, že jim bude už aspoň 20 let. Prvně jsem si myslel, že jsou od Tesly, ale znak, který je na nich se mi nezdál a od Maňase, který je také má, jsem se nakonec dozvěděl pravého výrobce.Že je máme doma vím už dlouho, ale nikdy jsem jim nevěnoval větší pozornost.
Free Image Hosting at imagepolis.com
Protože si ale potrpím na pěkném zvuku, rozhodl jsem se, že je zkusím využít na poslech hudby, kterou mám v počítači. Jedinou překážkou byl konektor, kterým je zakončen kabel sluchátek. Je to ještě starý klasický 5-ti kolík. Potřeboval jsem tedy redukci na obyčejného 3,5mm Jacka. Jestli se něco takovýho vyrábí se mi zjišťovat nechtělo, rozhodl jsem si, že si redukci vyrobím sám. Je to opravdu to nejjednoduší co existuje, takže mě nepovažujte za odborníka v oblasti elektroniky:D
Free Image Hosting at imagepolis.com
Free Image Hosting at imagepolis.com
Původně jsem chtěl redukci klasicky na kabel, ale protože Wolf měl doma po ruce jen 5-ti kolík konektor do panelu, rozhodnul jsem, že vše umístím do krabičky. V GM electronics jsem si koupil 3,5mm Jack do panelu a instalační krabičku a už jsem se těšil na poslech. V sobotu ráno jsem se do toho pustil. Vyvrtal jsem dvě díry, zabrousil a upevnil do nich konektory. Potom jsem napájel patřičné dráty. Přilepil jsem víčko krabičky a celou práci tak zapečetil. Původně jsem myslel, že tam umístím konektorů víc aby to mělo víc možností k využití, ale nakonec jsem se na to vykašlal. Kromě toho lepeného víčka vypadá celá práce velice pěkně a výsledek poslouchám celý den:))
Free Image Hosting at imagepolis.com
Můžu se tedy dostat k hodnocení sluchátek. Na svůj věk bych hodnotil asi 8/10. Zvuk je velice čistý, mají pěkné basy a výšky jsou slušné a čisté. Nevýhodou je samozřejmě jejich velikost a váha. Jsou celé vyrobené z kovu s koženým (nebo koženkovým) polstrováním. Díky tomu ale vydrží i celkem nešetrné zacházení. Výborně také posluchače odizolují od okolního hluku. Opravdu slyšíte hlavně hudbu a ne mámu, která za vámi jezdí s vysavačem. Prostě jsem nadšen a spokojen.

14 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Osobně sem nepoznal sluchátka, který by líp izolovaly okolní prostředí.

S tím zvukem bych to až tak žhavě neviděl, přesto hravě strčí do kapsy spoustu různých jiných prodávaných modelů od elektricky universálních značek, navíc přesto specializovanou KOSS nevyjímaje.

Anonymní řekl(a)...

Tyhle mám doma také. Mají příjemně dlouhou šňůru (telefonní:), ale ta váha.. :/ A řekl bych, že basy jsou příliš slabé.

Anonymní řekl(a)...

Basy opravdu moc silné nejsou, ale já nejsem příznivcem moc nabasované muziky, takže mi to vyhovuje. A ta váha, to je vážně síla....

Pokud se jedná o to mé hodnocení, záměrně jsem uvedl souvětí: "na svůj věk". Kdyby je prodávaly dnes jako nové, asi bych hodnotil jinak.

Jinak díky za komentář:)

Anonymní řekl(a)...

Ty uličníku jeden,
když slyšíš za sebou mámu s vysavačem, máš strhnout sluchátka z uší a chopit se vysavače! A nevymlouvej se, že skrz ně ten vysavač neslyšíš. Hm... Míval jsem je asi před čtvrtstoletím taky, jó, kde jsou ty časy, to ještě byly pořádný watty, ne jako ty srágorky dneska...

Anonymní řekl(a)...

Ahoj,
Na tento chat jsem se dostal když jsem chtěl něco o těchto sluchátkách zjisti..... ležely mi strašně dlouho ve skříni a předevčírem jsem si řekl, že bych mohl vyzkoušet jestli ještě hrajou... ale jak je zmińováno výše mají ještě 5 - kolík... nicméně v elktru jsem koupil redukci na 3.5jack za 35Kč...

Jinka co se týče zvuku je nejlepší jaký jsem kdy slyšel( poslouchal jsem už hodně sluchátek od různývh světových značek) basy jsou podle mě naprosto v pořádku a kabel je fantasticky dlouhý. Nicméně jsou to sluchátka spíše na doma hlavně kvůli své váze avelikosti :-)

Na 20 let staré sluchátka brej nářez!!!!

Anonymní řekl(a)...

Také je ještě mám a musím uznat, že zvuk mají velmi dobrý. S váhou to je ale o dost horší:-(

Anonymní řekl(a)...

jo tyhle sluchátka mám taky i s origo krabicí a záručním listem. Jednou sem si je vzal na cestu a jak všichni v metru koukali co to mám za masírku:-)

Anonymní řekl(a)...

Mam take na predaj domino21@centrum.cz kontakt

Anonymní řekl(a)...

Mam take na predaj domino21@centrum.cz kontakt

Anonymní řekl(a)...

Mam take na predaj domino21@centrum.cz kontakt

Anonymní řekl(a)...

Mám doma více sluchátek,lehčích i pěknějších ale S2 s Kovopodniku Brno jsou nejlepší,nasazuji si je když si chci opravdu muziku vychutnat.Trochu mi vadí ten kroucený kablík protože je těžší a mušle jsou s nerezového plechu na kterém mi už moc nedrží barva , takže je mám i oprýskané.Pryč bych je nedal ani za nic.Mimochodem mají v sobě ručně lepené reprodktory.Byly zakoupené v roce 1987, možná 1988,razítko na záručním listu je špatně čitelné.Získal jsem je včetně originální luxusní krabice kterou jsem neprozřetelně vyhodil protože se bortila.

Unknown řekl(a)...

Tyhle sluchátka hraji něj něj Ale musí se zapojit do zesilovače co podpoří její chce odpor. V době kdy byly vyrobené bylo super je poslouchat se zesilovače Tesla223 S pásu s kazety a s kotouče B113 byl lepší zvuk než nějak Sony a koss.

Anonymní řekl(a)...

Nevíte, jakou mají impedanci?

Anonymní řekl(a)...

2x16 Ohm

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog