Právě čtete

2

A je to!

krakenek 18. června 2007
Minulej pátek nám konečně zavřeli známky a já už se můžu jen flákat a užívat života. V pátek jsem byl se Stybikem ve městě a byla to prdel jak sviňa. Moc si toho nepamatuju, ale vím že jsem se najedl v kfc a ve dvě jsem byl doma. Tak aspoň něco :D

Pomaličku už se chystám na prázdniny, který mám víceméně naplánovaný. Příští týden bydlíme s kámošema u Stybika doma, takže bude nehoráznej bordel. Ještě se bude chodit do školy, tak to musím nějak vyšmelit, snad tam nebudu moc často. Jinak v pondělí si jedu pro ten zesilovač, už jsem s borcem domluvenej, takže to je další věc, na kterou se hodně těším. Moc si ho ale neužiju, jedu pryč a tak až po dovolené. Až se vrátím, tak se jdu už naostro zaučovat do net kavárny, kde jsem byl už minulou neděli a bylo to v pohodě. Teď už budu dělat já...

Po dvou týdnech v kavárně nastupuju do ABB, kde si snad vydělám nějaký slušný prašulky. Mám toho hodně vybranýho, tak jsou potřeba. Monitor už jsem trošku posunul do pozadí, spíš si teď přeju ty reprosoustavy. V ABB strávím 14 dní a silně pochybuju, že tam budu delší dobu, protože na to jsem moc línej a budu si chtít ještě něco z toho volna užít.

Když tak přemýšlím, peněz fakt není nikdy dost. Teď pomalu nakupuju věci do vodní dýmky a fakt nevím, kde na to mám brát. Jo a taky jsem počítal prázdný krabky od tabáku, který sbíráme a napočítal jsem jich 30. Bylo jich víc, nesbírali jsme hned od začátku, takže to znamená, že jsme ve vodárně za nějakých 10 měsíců prokouřili 3600 Kč. Kua xD No co se dá dělat, je to prostě dobrý a naštěstí to nemusím všechno platit sám... A ještě minulej týden jsem si koupil nový sklo :)
(klik)

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

taky mám nový skla... :)

Anonymní řekl(a)...

na očích? nebo který myslíš?

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog