Právě čtete

9

Tesla NC580

krakenek 4. června 2007
Umírám blahem!!! Jestli vše vyjde tak jak má, dostane se tenhle nádherný kousek ve středu ke mě domů. Je to kvalitní hi-fi gramofon od tradičního výrobce Tesla Litovel z roku 1985. Teď se jenom modlit, aby se nic nestalo a abych se v určený den dostal na smluvené místo...A BUDE MŮJ!

EDIT: Je to doma!!! Už mi leží na stole :)

9 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Ať žije retro!!!:)

Anonymní řekl(a)...

no, spíš ať žije kvalita! ;)

Anonymní řekl(a)...

to sou ale divný cédéčka

Anonymní řekl(a)...

a jak jsou velký a těžký mrdky jedny

Maagdalenka.deviantart.com řekl(a)...

Ooooo... no teda. To mi pripomina, ze jsem si dlouho zadnou desku nepustila... mohla bych, kdyz uz jsem si ten gramofon vcetne poradnyho zesilovace vybojovala :D

Anonymní řekl(a)...

:) Gramofon, ten je paradni!!! Ted jen prave resim ten zesilovac, uz mam nabidku, ale to az jedine po brigade, nejsou love :( Ale jinak, at zije vinyl!!! xD

Anonymní řekl(a)...

teda ze se vraci stara moda to je jasny, ale ze uz i archivni prehravace jsou in, to je pro me novinka :D

Anonymní řekl(a)...

Mno, tohle je sice archivní přehrávač, ale obecně o gramofonech to rozhodně neplatí...novej kvalitní gramofon, například Pro-Ject z Litovele stojí třeba 20 000 Kč :)

A správnej audiofil ti řekne, že zvuk gramofonu je velice kvalitní...a někdo dokonce (včetně mě) tvrdí, že ten zvuk je lepší než třeba CD. Má prostě dynamiku, je živější...

Zvlášť pro člověky, kteří poslouchají mp3 ve 128 kbps na plastových reprácích :)

Vladimír Beneš řekl(a)...

No, to je krásné kousek. NC580 mám doma už asi od svýho jednoho roku :-D. a pouštím si ho hrozně rád.

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog