Právě čtete

2

Prázdniny skoro za dveřmi

krakenek 13. června 2007
Musím uznat, že mě začíná neuvěřitelně chytat dobrá nálada. Týden už se nám přehoupl přes polovinu a zítra píšu poslední, dá se říct, důležitou písemku z elektroniky. Jinak mám už všechno za sebou. Známky se uzavírají v pátek a vypadá to, že nakonec do druháku (edit: do třeťáku samozřejmě...díky desti :D) prolezu. Sice, jak už to bývá, s odřenýma ušima, ale to je jedno.

Dneska jsme psali z fyziky a myslím si, že i kdyby to náhodou byla pětka (doufám teda, že ne), tak bych měl projít. Horší to bude zítra v elektronice, tam musím opravdu dostat aspoň tu čtverku, jinak se půjdu do školy podívat v srpnu. Je to ale srovnávací test, takže bych to snad mohl nějak dát. Taky u nás dnes probíhalo focení a díky tomu bylo na zmiňovanou písemku z fyziky jen nějakých 15 minut (test na celou hodinu), učitelka je prostě kráva, ale co se dá dělat, bylo to naposled...

Kromě hroznýho vedra si asi nemůžu na nic stěžovat. Škola jde do finále, prázdniny se blíží a s tím i plno akcí a povinností. Těším se i na pátek, protože asi s kámošem na noc vyrazíme do města užívat si volna. Doufám, že budu hodně v prdeli, aby byla sranda. Na prázky už mám nějakou tu brigádu, takže i peníze budou. Ty jsou mimochodem dost potřeba, protože mám domluvenou koupi zesilovače a plánuju repráky a určitě bych mohl pokračovat. Uvidíme, jak to nakonec dopadne.

Nebudu tady už dál nic rozepisovat, protože mě nic nenapadá a stejně melu hovna, ale tak napsat něco musím, aby lidi neřekli, že na to úplně kašlu :)))

Do komentářů píše čím dál tím míň lidí, asi je seru :DDD

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Spíš ti ty komentáře trošku blbnou, odešlu komentář a on se nezobrazí:/
A počky, ty jdeš teprve do druháku?:D

Anonymní řekl(a)...

sákra, už jsem z toho propadávání-nepropadávání tak zmatenej, že si myslím, že jdu zas do druháku xD

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog