Právě čtete

2

Pioneer A-209 R

krakenek 14. června 2007
Další kousek do mé audio 'sestavy'. Když jsem byl na praxi, hodně jsem se tam bavil s chlápkem, kterej se dost zajímal o audio techniku a když jsme jednou tak kecali, řekl mi, že jeho kolega už delší dobu prodává slušnej stereo zesilovač od Pioneeru a jestli bych ho nechtěl. Já jsem byl samozřejmě nadšen, ale problémem byly peníze. (novej stojí 6-7000 Kč, já ho budu mít za 1500). I přes to, že moje peněženka byla víc než prázdná, domluvil jsem s prodávajícím, že až si v ABB vydělám na brigádě (začátek srpna), tak ho určitě koupím....

Dneska mi ale volala ségra, že mi z ABB posílají tisícovku za praxi, takže jestli všechno půjde, tak jak má, za týden můžu zesák kupovat. Jsem strašně rád, protože konečně budu moct využít gramofon na plno. Teď si na tom moc neposlechnu, přes ten 10W zesilovač, co je v rádiu Sextet to zrovna moc nehraje....

Každopádně jsem se musel pochlubit a vypustit to ze sebe. Jinak, z brigády jsem původně plánoval koupit LCD monitor, ale teď to spíš vypadá, že půjdu do reprosoustavy. No uvidíme, kolik budu mít peněz a jaký budou moje priority v létě. Repráky ale budou potřeba, přece jen provozovat 10W reprobedny na 60W zesilovači je celkem o hubu.....

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Perfektní vzhled, ta zelená je fajn:-)

Anonymní řekl(a)...

Díky :o)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog