Právě čtete

3

Začíná se mi to líbit

krakenek 21. června 2007
Takhle by ta škola měla vypadat normálně. V pondělí jsme se naposledy normálně učili a byla to strašná nuda. No, když se zamyslím, zase tolik jsme se neučili. V matice jsme dělali, že dáváme pozor, v elektronice jsme asi nic nedělali, protože si nic nepamatuju, češtinářku jsme víceméně poslali někam a jediná učitelka z fyziky to brala hodně vážně. Pak byla praxe, kde jsme to zabalili o hodinu dřív a hurá domů. V úterý to bylo ještě o něco lepší, měli jsme 4 hodiny a po škole jsme šli s kamošema 'pokecat' do Tyršáku a díky tomu mě celý odpoledne bolela hlava.

Ve středu jsme šli na Denisovy sady s naší třídní na takovou 'exkurzi' o Brně. Dostali jsme za úkol připravit si pár slov o nějaké brněnské osobnosti 19.století. Já jsem dostal Kurta Gödela (okamžitě přejmenován na Cobaina), který se ale narodil 1906, takže s tím stoletím je to trošku vedle. No ale to je jedno, na sadech jsme se sešli v osm a o půl desáté už jsem jel domů, takže to bylo supr. Na čtvrtek jsme pak s třídní vymysleli 'virtuální' exkurzi. To znamená, že škola si myslí, že někde jsme a my sedíme doma xD Takže se dneska flákám, ale že by mi to extra vadilo, to ne.

Zítra to ale bude náročnější. Ráno to bude ještě pohodička, protože jdeme se třídou na Špilberk hrát Petanque, ale odpoledne budu mít lítačku. Ze Špilberku pojedu domů a pak zase do města. Musím jet totiž do školy pro zámek a pak jet udělat klíč od skříňky, páč jsem kokot a ztratil jsem ho. No a pak musím jít nakupovat hadry bo nemám v čem chodit. To se mi teda vůbec nechce, ale je to nutný. Večer jsem domluvenej s borcem na inzerát na prodej pamětí a procesoru. Kdyby byl z Brna, tak se s ním domluvím už dřív, ale takhle to nejde. Pojede z práce autem a může až večer...no co nadělám, jsem rád, že to mám komu prodat...

Kdyby měl někdo zájem, tak mi na prodej ještě zbývá pár věcí. Důvodem prodeje je koupě nového počítače...
# Grafická karta ATI Radeon 9600XT - 1000,- (foto)
100% stav, bez záruky, nikdy netaktovaná
[128MB, frekvence jádra 500MHz, frekvence pamětí 300MHz (600MHz DDR), Pipelines 4, Vertex Engines 2, AGP 4x/8x]
# Operační pamět Veritech - 300,- (foto1, foto2)
100% stav, bez záruky, netaktovaná, na fotce je vidět zbytek záruční nálepky - nejedná se o poškození :)
[256MB RAM, 400MHz, časování CL2.5]
#DVD-RW vypalovačka LG GSA-4163B - 500,- (foto1, foto2)
100% stav, bez záruky
[http://cdr.cz/?dvd_rekordery/lge/gsa_4163b.html]
#CD-RW vypalovačka SONY CRX210E1 - 250,- (foto1, foto2)
100% stav, bez záruky
[http://www.cdr.cz/a/4513]

Pokud máte zájem, napiště na ICQ nebo mail (mám to v profilu). Nejlepší by bylo osobní předání v Brně, ale zašlu i na dobírku (většinou +80Kč - podle druhu zásilky).

3 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

A kdo je vůbec ten Gödel???:D

Anonymní řekl(a)...

a víš že ani nevím? xD
Ale mám pocit, že to je matematik a vymyslel teorii neúplnosti...prostě dement :D

Anonymní řekl(a)...

xD

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog