Právě čtete

7

Fajn den

krakenek 22. srpna 2007
Dneska se to vážně podařilo. Takových dní by mělo být víc, protože člověku je potom moc dobře. Ráno jsem vstával až na druhej pokud, což se myslím vyplatilo, páč jsem se vyspal
do růžova. Nejprve jsem to zkusil kolem desáté, ale nakonec jsem se do postele vrátil a chrněl jsem až do půl jedné. Má to svoje výhody, člověk vyleze a na stole je oběd :D Musím uznat, že spánek jsem měl asi celkem tvrdej, protože tady od sedmi ráno nějakej blbec brousil chodník. Při spaní mi to tolik nevadilo i když mě to jednou vzbudilo, ale když jsem se potom odpoledne díval na Terminatora 2 a neslyšel jsem každý druhý slovo, lítali už ostřejší slova.

Při sledování filmu mě vyrušil mobil. Zvedl jsem ho a na druhé straně se ozval chlápek z Acoustique Quality, že mě veze bedny a do půl hoďky je tam. No moje nadšení nebralo konce, oblíknul jsem se, sebral love a borec už zvonil. Seběhnul jsem dolů, zaplatil a 23 kilo težký repráky jsem táhl nahoru. Bedny jsou to krásný, zatím jsem je bohužel nemohl vyzkoušet, protože kabely budou asi až v pátek. Ale abych trochu přiblížil...Basy hrají české TVM, středové a výškové reproduktory jsou od firmy Harman Kardon. Celá sestava je v přírodní dýze barvy buku a má stříbrnej gril. Šumový výkon je 70W, krátkodobý maximální 140W, impedance 8ohmů. Krmit je budu zesilovačem Pioneer A-209R (60W/4ohm a 45W/8ohm). Prostě nádhera, cenu neprozradím, zvědavec si může vyhledat na netu, ale moc drahý to nebylo ;)

Večer jsem pak s kamošem zašel do hospody, kde jsme dali vodárnu, pokecali, najedli se a ještě si odnesli malej bonus. Prostě 'fajn den'...

Na konec přihazuju dvě fotečky. Na první je zachycená moje audio sestavička a na druhé jsem i já. Výraz v obličeji značí radost, potěšení a ne debilitu...pá :)

Free Image Hosting at imagepolis.com Free Image Hosting at imagepolis.com
Edit: Určitě jste si všimli změny vzhledu a kdo chodí pravidelně, tak si vzpomíná, že jsem tenhle už kdysi měl. Důvod, proč jsem měnil je jednoduchej, oranžovej je rozbitej...

7 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

jee ty mas na te fotce triko ze zakladky co sme si delali ve vytvarce!!O:)taky ho porad nosim;)mimochodem to je snad prvni fotka na ktere te vidim poradne se usmivat,super!

Anonymní řekl(a)...

:-**

Anonymní řekl(a)...

Ooooooo, krásné:))

Anonymní řekl(a)...

:o)

Perfect... řekl(a)...

Pěknej vzhled blogu, mám rád hvězdičky :). (Sry jestli to už máš dlouho... xD)

Anonymní řekl(a)...

Díky moc :) Ne, nemám ho dlouho :D

Anonymní řekl(a)...

Nějak se v těch údajích neorientuju, ale sou hezký :)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog