Právě čtete

0

Nuda

krakenek 21. srpna 2007
Nemám moc co dělat a tak se nudím. Napadlo mě, že bych mohl zase něco napsat abych nudil i vás :D V pátek byl celkem příjemnej den, slušný počasí a tak jsem se rozhodl zajít do hifishopu pro objednávku. Měl jsem tam nachystaný dva kabely Bandridge, jeden na propojení PC se zesilovačem a druhej ke gramofonu, takže jsme tam zase nechal tři stovky. Celej večer jsem díky tomu strávil posloucháním LPček a vážne si to nemůžu vynachválit. Taky už mám konečně objednaný repro od AQ, tak doufám, že brzo dorazí, moc bych si to přál. Sice budu muset ještě investovat do repro káblů, ale to už bude poslední pětikilo doufám :)
V sobotu jsem byl na návštěvě bráchy a Táni, protože potřebovali rozjet počítač (jj, jsem dobrej akorát na to :D). Bylo docela vedro, ale nakonec jsme se s mámou vypravili. Počítač byl klasicky zabordelenej špínou z internetu, tak jsem to celkem pročistil a pak jsem se jal uklidit i pc case. Musím dodat, že to byl počítač dva roky zapečetěnej, takže po otevření jsem dvě minuty neviděl a pak jsem začal vytahovat chuchvalce prachu. Bylo fakt dost vedro a tak se mi nechtělo dlouho se krčit nad bednou, uklidil jsem jen to nejhorší a zbytek nechal na příště. K večeru jsme dorazili domů a už jsem nic moc plnohodnotnýho neudělal...jako každej večer.
Neděle byla trochu zajímavější, protože jsem byl večer s kamošema na vážné diskuzi, fakt jsme se pobavili, ale víc k tomu dodávat nebudu, ať si to každej přebere xD
Pondělek byl takovej klasickej den, jeli jsme k bábušce a pak jsme se chtěli s tátou jet vykoupat do Ponětovic, ale na dálnici nás chytla bouřka, tak jsem to vzdali. Aspoň jsme trhli novej rychlostní rekord, kdy se ručička tachometru dostala za 140. Pak jsme se jeli kouknout do Tuřan na novou odletovou halu na letišti, zkoukli jsme přistání letadla, nespadlo, tak jsme jeli domů :D
Dneska klasicky nic nedělám, mám na poště balík, pro kterej bych si měl zajít, ale nechce se mi...samotnýmu, šalinou, do města...ne. Třeba půjdu aspoň na vodárnu, když nezačne pršet, no uvidíme, jak se to vyvrbí :P

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog