Právě čtete

1

5000

krakenek 31. srpna 2007
Jsou tři hodiny ráno a já ještě nespím. O prázdninách naprostá klasika, jenže co bylo končí. Je pátek, poslední srpen a já si začínám skutečně uvědomovat co mě čeká. Další rok tlačení vědomostí do hlavy, spousta nových předmětů a vůbec prostě škola jako taková. Skončí vysedávání do noci u komplu, věčný vracení se domů rozjezdem a užívání si života. (ještě že máme ty pátky xD). Na druhou stranu si říkám, že všechno není tak hrozný, jak to na první pohled vypadá. Dny utíkají a ani se neotočíme, jsou tady Vánoce, pak pololetí a najednou půjdu do čtvrťáku a budu se třást před maturitou. Život vážně moc rychle ubíhá na to, jak je krátkej. Někdy mě to až děsí, vás ne? Ale abych pořád nebyl tak pesimistickej, musím uznat, že prázky se se celkem podařily. Dovolená byla pěkná, vydělal jsem nějaký prachy a hlavně jsem si to užil. Je pravda, že často jsem to spíš proflákal a ten čas by se dal využít jinak, ale to je jedno, od toho jsou to prázdniny. Zítra jdu oslavit konec prázdnin, tak doufám, že to bude stát za to. Rozhodně se nehodlám nijak šetřit, protože když konec tak pořádnej!!!

Jo a ještě k nadpisu příspěvku...no jo, už 5000x jste se byli podívat ke mě na blog. Tak dík moc :-*

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Koukám že sme na tom podobně:-)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog