Právě čtete

2

To je radosti...

krakenek 16. srpna 2007
...že už zase píšu, co? :D Musím uznat, že už mi to bylo trochu líto, že můj blog tak trošku upadl, ale rozhodl jsem se to změnit.

Celej minulej a předminulej týden jsem chodil do práce, kde jsem trávil většinu svýho času. Chodil jsem od pondělí do soboty, vstával jsem 4.40 a domů jsem se vracel asi o půl šesté večer. Prostě hrozných 14 dní, kdy jsem nedělal nic jinýho, než jen pracoval, spal, občas jedl a chvilku byl na počítači. Naštěstí aspoň v sobotu večer, po prvním týdnu v práci, jsem šel s Tomíkem a Stybikem do města, kde jsme se solidně zrušili. Parádní rozptýlení v tom pracovním režimu. Pak zas jen práce a další sobotu, nebo vlastně tu minulou, jsem se byl ožrat. A že se mi to povedlo! Nějaký pivka byly a pak jsme si chtěli koupit sedmičku Jelzina, ale měli jen litr, tak toho bylo trošku víc no....i když, i tom by se dalo polemizovat, protože když jsme šli po zelňáku, Stybik začal mlet něco o 'praocase' a z poloviny plná flaška mi vyskočila z ruky, mrška jedna. Každopádně to byla nehorázná prdel! xD

Tenhle týden jsem zatím nic moc nedělal, kromě toho, že jsem byl dvakrát večer na vodárně. Včera jsme se byli projít na přehradě na Sokoláku a pak už jsem byl jen doma, protože mě bolela hlava. Jó, v jednu v noci jsem ještě ladil programy na televizi, kterou jsem dostal o vánocích, tak už to mám konečně v pohodě :D Dneska jedem s rodinou na večeři, protože táta slaví narozeniny, tak snad bude sranda, no uvidíme. Po desáté musím být ještě na nádru, protože tam mám domluvenej prodej grafiky. Tak ať už to mám za sebou...mějte se a užívejte zbytku prázdnin.

P.S. Na konec přidávám slibovaný fotečky z dovolené, tak se kdyžtak kouknětě :)

1. - 4. --> Moravecké Pavlovice, vesnička, kde jsme bydleli :)
5. --> A takhle se griluje, když začne pršet xD
6. - 7. --> Pernštejn
8. - 11. --> Parní lokomotivy v Nedvědici
12. --> Opevněný kostelík Vítochov
13. --> Zřícenina hradu Zubštejn
14. --> Zatopený lom v Dolní Rožínce
15. --> Náš pesan na Mitrově
16. --> Zaparkovaná ovce, co má ráda slaný tyčinky :D
17. --> Tráva
18. --> Mraky

| 1. | 2. | 3. | 4. | 5. | 6. | 7. | 8. | 9. |
---------------------------------------------
| 10. | 11. | 12. | 13. | 14. | 15. | 16. | 17. | 18. |

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

pekny fotecky ale nemuzu si pomoct-chybis na nich ty a jarousek :D

Anonymní řekl(a)...

ja skoro na zadne fotce nejsem a jarouska jsme nevyfotili...toho doted litujem :D ale treba se jeste nekdy zadari :)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog