Právě čtete

4

Tesla B730

krakenek 27. srpna 2007
Název příspěvku jsem zvolil proto, že jsem dnes rozjel aukci na prodej Stereo páskového magnetofonu. Pro případ zájmu sem hodím odkaz na zmiňovanou aukci. Podrobnosti, stav, cena, všechno je uvedeno na aukru. http://www.aukro.cz/item230657124_tesla_b730.html

A když už jsme u toho prodávání, nabízím téměř nepoužitý Šlauch k vodní dýmce z velbloudí kůže (bez náustku). Původní cena je 500, nyní 200 Kč. Obrázek je TADY a TADY.

Co se týče osobního života, nemám moc, čím bych se chlubil. Snad jen, že jsme s rodinou zavítali v sobotu do Rosic, kde probíhá rekonstrukce zámku. Zaplatili jsme si prohlídku, která byla i přes probíhající práce celkem pěkná. Pak jsme si zašli do cukrárny a jeli domů. V neděli jsem potom jel k babiččce a od tam jsme se jeli se ségrou a s tátou vykoupat do Ponětovic. Musím uvést, že jsme na dálnici trhli opět novej rekord. Rafička tachometru se přehoupla téměř na číslo 160, takže jsme konstrukční rychlost překonali o +/-13km/h. Myslím, že na Škodu 120L se sériovým motorem je to pěkná práce. Pravdou ale je, že na ježdění to není, měl jsem pocit, že nás ta zadní náprava předběhne, ale byl to nářez. Pokoupání jinak skvělý, to nemusím připomínat. Večer, když jsme jeli domů, tát mi zastavil ve městě, tak jsem si mohl koupit i uhlíky do vodní dýmky, takže večer byl jasnej.

Dneska jsem se celej den flákal doma. Neměl jsem kromě úklidu nic moc na práci a naši byli oba v práci, takže pohodička. Ráno jsem vstával, páč jsem musel se psem, ale pak jsem ještě zalezl do postele a válel se až do půl dvanácté. Kdyby ten kokot z té stavby nehulákal zase na celou ulic a u toho nepráskal plechama, možná bych to vydržel i dýl. Pak jsem si dal vařit kukuřicu, kterou jsem ukradl předchozí den na poli v Ponětkách...no, nedopadlo to slavně. Kukuřica byla pořád tvrdá, tak jsem na to hodil poklicu a šel k PCčku. Jak už to tak bývá, zapomněl jsem na to a když jsem doběhnul potom do kuchyně, z hrnce jsem tahal spíš popcorn. Největší průser byl, že jsem si to dal pyšně do nerez hrnce, co dostali naši k Vánocům a ten se po mém řádění proměnil v nádobí z černé kuchyně. Naštěstí přece jen se mi podařilo onu nádobu přivést přibližně do původního stavu, takže se mi máma nakonec jen smála....no, nebylo to poprvé, že? xDD

Tak se mějte.........tyjo, za chvíli už 5000 návštěv :D

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

S vařením kukuřic mám z westerňáku praxi, měl ses zeptat xD

Anonymní řekl(a)...

no, já jsem měl chuť na pečenou xDD

Anonymní řekl(a)...

No v pořadu Kluci v akci bys asi učinkovat nemoh xD

Anonymní řekl(a)...

to bylo znameni abys tu kukuricu nejed,stejne je z toho pak akorat sra*ka :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog