Právě čtete

4

Nejede to

krakenek 11. prosince 2007
Víkend byl tentokrát nějakej roztahanej. V pátek po škole jsem šel s kámošema chlastat, ale protože mi nebylo dobře, nic moc jsem si nedal. Zato oni se vůbec nešetřili. Prošel jsem se s nima po městě, byli jsme ve vaňkovce, kde jsme psali ježíškovi a koulovali se jejich vánoční výzdobou. Doprovodil jsem ještě některý z nich na Zvonařku na autobus a pak jsem šel kolem Vaňkovy pomalu k nádraží. Uviděl jsem ale devítku, která kdyby mi neujela, ušetřila by mi spoustu času. Nasadil jsem teda sprint, vůbec nevím kde se to ve mě vzalo, běžel jsem kolem celé Vaňkovky bok po boku s šalinou, jeden přechod mezi lidma na zelenou, druhej mezi autama na červenou...no stihl jsem ji, ale nářez teda. Večer jsem pak nikam nešel, protože nikdo neměl čas a tak jsem tak trochu zevlil.

V sobotu dopoledne jsem se s matinkou a se ségrou jel podívat na veletrh na vánoční trhy. Jako, bylo to fakt celkem pěkný, pokoupil jsem dárky skoro všem a ještě jsem se tam najedl :D Odpoledne pak přišel Pirg na pokec a na vodárnu, fakt dost dlouho jsme se neviděli, tak jsem byl rád. Nakonec jsme ještě vyrazili za čolkem na pivo, cestou jsme doma stáhli Zytynka a tak jsme byli tři. Byl to v pohodě večer.

Neděle se mi tentokrát zdála hrozně dlouhá, ráno přijela ségra se kterou jsme fotili a pak celý odpoledne jsem byl doma. Připadalo mi to, že to trvá věčnost, ale najednou byl večer a já tomu nemohl uvěřit. Měl jsem totiž celkem strach z pondělka, první jízda v autoškole, no prostě usnout byl nadlidskej úkol. Ráno jsem se ustrojil a váhavým krokem vyrazil na šalinu, kterou jsem se svezl na nádr a od tam potom trolejbusem do Slatiny. Na cvičišti na mě čekala žlutá fábia, se kterou jsem se měl prohánět. Instruktor byl naštěstí moc v pohodě, všechno mi ukázal, vyzkoušel mě z kontrolek a nějakých předpisů a vyrazili jsme. Nejvíc jsme trénovali rozjezdy samozřejmě, takže když mi to po třetí zdechlo, měl jsem chuť to zabalit :D Nakonec jsem to ale celkem vychytal a už to šlo, zkusil jsem si slalom, osmičku, zacouvat, a podobný věci a byl konec. Prohlídli jsme ještě kufr, pověděli si něco o motoru a já jsem valil domů. Nakonec to bylo super, už se těším až pojedu zas...teď už ve městě...

Díky autoškole jsem měl dnešek jako první školní den tenhle týden. Nakonec to nebyla taková hrůza, jak jsem si myslel, odpadla nám poslední hodina (odpadá i zítra) a nedostal jsem žádnout pětku. Doufám jen, že se to ke konci týdne nějak špatně nepřehoupne. V pátek ale měřím s dvořákem, takže už teď mám bobky....ale co mi může, maximálně políbit prdel.
Teď na večer jsem trošku předělal Foobar, prostě aby mi víc vyhovoval a nakonec jsem se s tím jebal několik hodin. Přitom nic vyjímečnýho, ale tak, je to takový příjemnější pro oko a pohodlnější...

Free Image Hosting at imagepolis.com

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Prej "A nedostal sem ani žádnou pětku.....". Tos mě fakt rozesmál:-D

Anonymní řekl(a)...

Hej, no tak u nás je to zlatý, když to dopadne 'takhle dobře' :D

Anonymní řekl(a)...

Ten vzhled je fakt moc pěkněj...:)

Anonymní řekl(a)...

Děkujííí:)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog