Právě čtete

4

To je konečná

krakenek 31. prosince 2007
Říká se myslím, že Vánoce jsou svátky klidu a míru, zní to sice moc hezky, pravda je ale většinou úplně jiná. Vlastně celý prázdniny byly takový dost náročný. V pátek před Vánoci jsem byl já, zytyn, stybik a johny slavit s Káťou její osmnáctiny. I když to bylo samozřejmě až večer, měl jsem za celej den celkem solidní lihovej základ, protože ráno jsme byli se školou v divadle, před kterým jsme oslavili zase pro změnu narozeniny jednoho kamaráda ze třídy. Nebudu tady trapně vypisovat, co se všechno pilo, jen řeknu že toho bylo dost. Každopádně večer to byla na můj vkus už celkem síla, odvážně jsem všem objednával piva a panáky a že jsem to bral skutečně vážně jsem poznal až když mě oblíkali a vedli na rozjezd :D Děkuju moc, že jste se o mě tak pěkně starali :-*

Druhej den mi samozřejmě nebylo vůbec hej...no, spíš mi bylo hrozně. Ve dvě odpoledně mě čekala jízda v autoškole a já už viděl před sebou poblitej volant i s instruktorem. Naštěstí se nic takovýho nekonalo a já to nakonec vlastně zvládl moc dobře. Odpoledne jsem pak odjel k bábušce, kde jsme tradičně slavili celý Vánoce. Ty jsem tak trošku prozevlil u komplu, kde jsem jak už u mě bývá zvykem přemýšlel o životě :D Ale jinak svátky supr, na štědrej den jsem vstal asi o půl jedné, takže jsme pěkně 'ráno' zdobili stromek a než jsem se vlastně probudil, podávala se večeře. Dárečky samozřejmě moc potěšili, kterej nejvíc nevím, protože jsem si nasadil nový sluchátka a byl jsem unešen, pak jsem natáhl struny na kytaru a úplně jsem se rozplýval, pak jsem zapojil přenosku do headshellu a......no a tak bych pokračoval :DD Po dárečkách a pohádkách jsme se sesedli ke člověče nezlob se a to nám vydrželo asi do dvou no a když odešli všichni spát, sesedli jsme se se švagrem u komplů a pařili jsme asi do půl paté...značně spálení a unavení alkoholem O:-)

Večery se pak opakovaly v podobným duchu a já se nestačil divit, jak to utíká. Ve čtvrtek jsem vyrazil s Tomíkem a s Pirgem ven. První zastávka teda byla u mě doma, kde jsme si dali vodárnu a potom jsme vyrazili po Brně. Na druhej den jsme se sešli ve stejné sestavě, Pirg totiž taky slavil docela nedávno narozky (proč to mají všichni teď? xD). Začali jsme to zapíjet už cestou do města, první zastávka Tenkrát na západě, pak malej Pegas a nakonec jsme vyrazili za Katuškou a za Klárkou do sedmýho nebe. Cestou nás opustil Tomík, kterej to už nedával a tak jsme pokračovali jen ve dvou. V sedmým nebi jsme se s Pirgem ještě napili a...teď se přátelé prosím pohodlně posaďte...krakenek tancoval!!! Proč to tady tak píšu? No, Michaela Jacksona potkáte určitě spíš než tancujícího krakenka xD Ale tak, to bych zase kecal...
No ale kaša jsem byl opět solidně, ráno bylo moc náročný, skutečně moc, spát jsem šel až o půl osmé, protože to prostě nešlo.

No a teď tu máme Silvestr. Jak nakonec vlastně dopadne vůbec nevím, všechno co se tak nějak plánovalo dopadlo špatně a tak jsem pln očekávání, jak se to vyvine...věřím, že to nakonec bude moc fajn. Mno, a víc už ze sebe asi nedostanu, mějte se líp než já a nemrhejte životem ;)

Edit: I když jste tak krásně hlasovali a komentovali moje rozhodnutí nechat si narůst vousy, byl jsem nucen ten základ shodit. Vypadalo to skutečně otřesně...

Edit2: Tak Silvestr dle očekávání....na hovno.

Edit3: Ale jo, nakonec přece jen fajn, komorní, decentní, ale fajn :)

4 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Seš taky pěknej ožrala co?

Anonymní řekl(a)...

No, lepší komentář jsem dostat nemohl :) Nejsem ožrala, jen prostě přes svátky bylo víc příležitostí než normálně, ale tak jako tak to omezím...

Anonymní řekl(a)...

Ale ja to nemyslim zle. Jenom říkám aby ses trochu krotil;-)

Anonymní řekl(a)...

Však já vím, a dík, pokusím se ;)

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog