Právě čtete

15

Za školou

krakenek 13. prosince 2007
Doufám, že ten blog nečte někdo, kdo by ho číst neměl a nebo někdo, kdo má něco proti mě. Dneska jsem se na to ve škole regulérně vysral a šel jsem v půlce pryč. Měli jsme tělák a protože jsem opravdu neměl potřebu se na kraví hoře honit za kutálejícím se nesmyslem, opustil jsem nenápadně s kamošema školu. Vyrazili jsme autobusem do Olympie, kde jsme strávili neuvěřitelně dlouhou dobu a to asi nějakých 20 minut. Ale aspoň jsem se stihl najíst. Dorazili jsme akorát na konec přestávky a tak jsme se odseděli češtinu a anglinu a valili jsme domů.

Cestou jsme potkal Wolfa a Maňasa, tak jsem s nima hodil řeč a nakonec si i skočil na čskou na pizzu. Wolf se pak odpojil a pokračoval svou cestou a my jsme prošli město, koukli k Barvičovi a pokecali. Na české jsem se pak odpojil já a nastoupil do šaliny, která mě odvezla do autoškoly. Byla to má poslední teoretická hodina v tomhle roce, takže to bylo celkem v pohodě. Příští týden mám dvě jízdy a už pěkně na ostro ve městě, žádnej cvičák a nic podobnýho. Přiznám se, že už teď z toho mám zase bobky, to bude maso :D

Jinak ani nevím, co bych vám psal, život jedno velký stereo a není nikdo, kdo by z toho pomohl. A když se náhodou najde někdo, kdo začne něco vymýšlet, tak zas nemám zájem já...tak jsem magor? Asi jo :D Co je ještě novýho...rostou mi vousy xD A to tak, že hodně, neholím se a řeším dilema, co dál...nechat nebo nenechat? Tak si o tom zahlasujte, ať se nenudíte, sice trošku zvláštní anketa, ale budiž :D




15 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Já jsem pro áno, budeš mužný muž xD

Anonymní řekl(a)...

Aha, nebo taky jako zanedbanej muž xD Ale dík...

Anonymní řekl(a)...

Tak bacha ať to nepřeženeš a pak nevypadáš ak některý z členů ZZ Top =P

Zytyn řekl(a)...

já jsem pro, ale budu tě oslovovat Gordon Freeman :)

Anonymní řekl(a)...

nemám páčidlo ale;)

Anonymní řekl(a)...

Já jsem taky pro, vyzkoušet se má všechno... ;)

Anonymní řekl(a)...

To jsem jenom já proti vousům? Tyjo, tak to bude zajímavý :D díky

Anonymní řekl(a)...

Proti. :P

Anonymní řekl(a)...

výborně;)

Anonymní řekl(a)...

Nemám námitek. Aspoň to nebude takový stereo. Proč mám asi dlouhé vlasy, že? :) Tak tak nějak bych to viděl s těma tvejma vousama ;)

Anonymní řekl(a)...

Mno, život je změna:)...a k těm vlasům, taky mi to už roste kolem uší:D

Anonymní řekl(a)...

Já jsem (radši) proti, nějak si tě nedokážu představit xD

Anonymní řekl(a)...

...a už jenom brejle :o)

Anonymní řekl(a)...

:D :D

Anonymní řekl(a)...

Což o to, vystoupení z řady... Můj ideál honnyho krásy, tj. plnovous a dready je taky dost vystoupení... ale prozatím ne. :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog