Právě čtete

6

Šedý vlk

krakenek 2. prosince 2007
Je toho tak strašně moc, co bych vám chtěl napsat, že už to asi nedám pořádně dohromady. Několikrát jsem zkoušel psát, ale zavřel jsem to vždycky po prvním odstavci, prostě to nešlo. Tak snad to teď napravím, už by to chtělo něco novýho...

Před týdnem se konala v kavárně na Smetance už tradiční LAN party, na které jsem nemohl chybět já ani Stybik. Sešli jsme se v pátek večer a bylo nás tam nakonec asi 14. Hrálo se všechno možný z čehož mi jely asi dvě hry, takže dobrý no. Ale i tak jsme se bavili a to je hlavní.
V neděli večer po LANce jsem šel se ségrou a se švagrem do divadla na Jesus Christ Superstar. Představení bylo naprosto úžasný, fakt se mi to moc líbilo, jsem si hnedka potom sehnal soundtrack a teď to furt poslouchám :D Joo, a taky jsem tam potkal Maričku:)

Tenhle týden jsem měl nějakej takovej pracovní. V pondělí jsem šel poprvé se Stybikem do autoškoly. Zahajovací hodina byla v pohodě, prvně nám tam vykládali nějaký ty věci okolo kurzu a pak následovala teorie ovládání vozidla. Protože byl instruktor strašně ukecanej, skončili jsme až někdy o půl deváté. V úterý odpoledne jsem jel ze školy rovnou k Bučkovy do elektra, koupit potenciometry. Měl jsem doma rozdělanej tátův gramofon, tak jsem to chtěl konečně dodělat a zprovoznit. Trochu jsem u toho vynervil, ale všechno šlape jako nový. Ve středu a ve čtvrtek jsem měl zase autoškolu, takže jsem vůbec nestíhal nic jinýho. Naštěstí protokol, kterej jsem měl dělat na pátek byl celkem lehkej, tak jsem to zvládnul rychle.

Páteční škola probíhala celkem v pohodě a dokonce mi to i rychle uteklo. Pohodička ale skončila, když jsem ten náš ústav opustil. Šli jsme se s kamošema trošku napít, ale nakonec se mi to trochu vymklo kontrole, takže na šalinu mě museli téměř dotáhnout. Jak jsem se dostal domů netuším, ale celkem dobře si pamatuju co se dělo doma. Udělal jsem si celkem solidní průser, protože když jsem příšel, odkráčel jsem rovnou do postele. Jen jsem si lehl, tak se to všechno zatočilo a já už klečel opřenej o záchodovou mísu. To by bylo ještě ok, ale musel bych se aspoň trochu trefit. Do toho přišla máti z práce a když mě uviděla, myslela, že mě zabije. Mě to ale bylo jedno, sundal jsem ze sebe to zapráskaný oblečení, nechal ho ležet uprostřed předsíně a odešel jsem spát. Probudil jsem se někdy kolem sedmé večer a měl jsem jít ke Katce na 'návštěvu'. Taky jsem si uvědomil, že Marička chtěla někam jít, no sesypalo se to na mě. Nějakým kouzlem jsem ze sebe udělal něco, co vzdáleně připomínalo člověka a odkráčel jsem z domu pryč.

U destičky to bylo moc fajn, přišla i Klárka a Stybik a nakonec dorazil i Tomík. Pokecali jsme a zdrbli co se dalo, dali si vodárnu, prostě pohodička. Stybik se teda moc nezapojil a byl po většinu večera víc než pasivní, ale tak s tím já nic nenadělám. Prej ho to tam nudilo, no, proti gustu... S Tomíkem jsme potom Katušku opustili někdy kolem půl druhé a já jsem hned jak jsem dorazil domů padnul do postele. V sobotu jsem vstával až někdy ve dvanáct a byla to fakt paráda, udělalo mi to moc dobře. Celej den jsem se pak tak trochu poflakoval, pracoval jsem na stránkách a poslouchal hudbu. Večer jsem jel s tátou k čolkovi na pivko, dorazil i brácha s mladou a nakonec i z práce i máma. Doma jsem pak seděl u komplu asi do čtyř a dokončoval jsem aktualizaci stránek PS WebPark.

Dnešek se nesl v podobným stylu jako sobota. Vstával jsem taky někdy kolem poledne a do oběda jsem se flákal. Odpoledne jsme jel s tátou do Bauhausu, kde jsem si koupil desky, ze kterých jsem následně doma postavil stoleček na zesilovač a na gramofon, takže už konečně můžu pohodlně poslouchat, nemusím furt něco přepojovat a přenášet. Taky jsem večer uklidil, což už bylo potřeba a teď se tady cítím o moc líp. Teď zrovna koukám na hodiny...01:18, to se mi bude zítra krásně vstávat, no ale co, v úterý je stávka, tak se vyspím:))

Bonus na konec...xDD

Káťa ala číňanka
Šedý vlk

Klárka

Tomík


Stybik na žádné fotce není, protože pořád jen chrápal...

6 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Krásnej zápis, opravdu. Pomohl jsi mi zabít čas v informatice:D
Prej číňanka, dík xD

Anonymní řekl(a)...

Lol a mě zase v reáliích:-). Jinak o ten soundtrack se můžeš podělit....;-)

Anonymní řekl(a)...

Ten anonymní sem já. Nějak mě to tady ve škole kurví:-(

Anonymní řekl(a)...

Destička: No není za co :D Hele, ty ses tak přece pojmenovala sama, ne? xD

Marička: Dík, o soundtrack se klidně podělím, ale je to ten původní z roku 1973, v městkým mají záznamy ze všeho možnýho, jen z tohoto ne...bych si to i koupil :)

Anonymní řekl(a)...

Krasný fotky, fakt :D jeste tam ke me muzes pripsat a la Rambo, pac to vypada jak kdybych byla nabusena s tou pazi :D

Anonymní řekl(a)...

Hej, vy si musíte pořád na něco stěžovat xD

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog