Právě čtete

2

Takový normální víkend

krakenek 17. prosince 2007
Ať už normální nebo nenormální, víken to byl skutečně skvělej. Přes týden samozřejmě únava jak blázen, protože čím víc se blíží Vánoce, tím později chodím spát. Je to hrozný, ale je to tak. Ve čtvrtek jsem dokonce už únavou padnul na postel a chrněl jsem odpoledne jak zabitej. Pátek byl ale už parádní. Sešli jsme se u mě po dlouhé době v sestavě Já, Pirg, Zytyn a Stybik a dali jsme si společně vodárnu. Před tím ještě Stybik se Zytynem jeli do města pro uhlíky a tak jsme měli s Tomíkem celkem dost času na to se doma spálit. A že jsme se nasmáli...:) večer jsme ještě zajeli za čolkem a dali si opět neuvěřitelný pečený koleno a nějaký to pivko. Rozjezdem jsem se vrátil unavenej domů a druhej den jsem vstal až někdy ve dvanáct.

Sobota byla ale celkem pestrá. Dopoledne jsem jel s rodiči k babičce, kde jsme se ségrou nasedli do auta a jeli vybírat vánoční stromeček. To se nám povedlo celkem rychle. Nacpali jsme ho i přes svoji velikost do Golfa a jeli jsme zpátky. Ještě jsem chvíli poseděl a pak mě ségra hodila domů, cestou vyzvedla švagra a spolu odjeli zpátky k babičce. Já jsem si narychlo umyl hlavu a už zvonily dole Káťa s Klárkou. Za chvíli dorazil Stybik a tak jsme chvíli jen tak posedávali. Klárce nebylo dobře, tak to brzo vzdala a šla domů. Já jsem postupně začal nalívat panáky a musím uznat, že se to pomaličku rozjíždělo. Nakonec byl Stybik úplně hotovej, takže jen spal a chodil na záchod, ale zábava byla i tak. Katka psala všem možným lidem z mýho kontakt listu, samozřejmě jako že jsem to já a nakonec takhle pozvala další dva lidi :D Zytyna a Chlebíka ze školy, fakt jsem v tu chvíli netušil, kde se tam vzali... Zytyn dorazil celkem brzo, někdy kolem desáté tuším a Chlebík až ve dvanáct myslím, ale to už si jen matně vzpomínám. Dovalil ještě litr vodky a šampaňský, takže to bylo skutečně hustý. Zkašil jsem se moc dobře, zpívali jsme, blbli, občas někdo vyrobil vodárnu, já toho nebyl schopen. Pak nás to ale všechny zmohlo, tak jsme postupně upadávali. Kolem třetí jsme doprovodili Katušku, Stybik odjel domů a já s Chlebíkem a se Zytynem jsme se vrátili ke mě. Prvně jsme plánovali cestu do Tesca, ale po té, co jsem pustil na komplu South Park a následně u toho usnul, jsme od plánu upustili xD

Ráno jsem byl strašně domotanej. Nějak jsem tam poklidil, dokonce jsem i vysál a vyrazili jsme s borcama na autobus. Někdo jel domů, někdo do města a já do Jundrova za rodinou. Celej den jsem byl pak víceméně mimo a zatím mě to úplně neopustilo. Ve škole furt píšem, jestli to zvládnu a dožiju se těch prázdnin budu skutečně vděčnej všem, kdo si o to řekne. Jo, ve čtvrtek mám druhou jízdu v autoškole, takže už do provozu. Mám z toho neuvěřitelný bobky, snad to dopadne ok, zatím si to nějak nedokážu představit :D Ale tak, pak ještě jednou v sobotu a už bude zvonit Ježíšek. Hlavně ať už je aspoň ten pátek, to mi zatím ke štěstí stačí...

hehe...
1 _ 2 _ 3 _ 4 _ 5 _ 6 _ 7

Edit: Jsem teď kouknul na Last.fm a úplně jsem se zastyděl. Paul Simon poprvé za celou dobu, co Last.fm používám není první...promiň Paule, napravím to xD

Free Image Hosting at imagepolis.com

2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Tak to bylo beztak tím, jak jsem ti tam ty Supporty dokola pouštěla xD
Jo a ty fotky xDDDDD no koment fakt :D

krakenek řekl(a)...

Hej ale chudák Pavlík, že? xD
Mno a k fotkám netřeba nic dodávat :D :D :D

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog