Právě čtete

1

Angína

krakenek 15. prosince 2006
Angína je označení pro infekční postižení mandlí a hrdla (tj. kořene jazyka a přilehlé části hltanu). Krční mandle jsou první obrannou linií při vstupu choroboplodných zárodků do zažívacího nebo dýchacího traktu. Většinu infekcí dokáže účinně odrazit, při některých se ale pořádně zapotí. Příznakem tohoto zvýšeného úsilí je pak bolestivé zvětšení a zarudnutí mandlí přítomné právě při angíně.

Píšu to proto, že mě angína ve středu zahnala do postele. Prvně jsem si myslel, že je to jen nachlazení, trochu mě škrábalo v krku a bolela hlava. Snažil jsem se z toho vyspat, ale nepomáhalo to. Teplota stoupala a krk byl stále citlivější. Dneska jsem byl u doktorky a od rána už jsem na antibiotikách. Doufám, že už brzo trochu zaberou, protože polknutí nebo promluvení je pro mě utrpením. No co už teď, aspoň si prodloužím vánoční prázdniny...ale radost z toho budu mít až mi trochu povolí ten krk.

Jinak, protože jsem nemocnej, neudálo se nic zvláštního. Pořád ležím v posteli, potím se a nudím se. Už aby to bylo fakt lepší, protože mě nebaví ani počítač a to už je vážný:D Vždycky to jen zapnu, zkontroluju maily a jdu si lehnout. Taky mi angína pěkně narušila program. Teď před Vánoci je toho hodně, dneska jsem měl jít do SmokeShopu pro tarbuš a prostě jsem to nezvládl. Byla to vyzvednout moje sestřička, která je mimochodem taky nemocná. V sobotu mám jít ještě do Baumarktu vybrat nějaký bodovky pro ségru, ale pokud se mi neuleví, tak asi nic.

No ale to už je jedno, hlavně ať mě to brzo pustí, ne? Tak se mějte pěkně, nebuďte nemocní a užívejte předvánoční atmosféry:)

1 komentářů:

Zytyn řekl(a)...

Chudáčku náš...

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog