Právě čtete

0

To zas byl den...

krakenek 29. prosince 2006
Dneska byl rozhodně jeden z nejnáročnějších dní....teda aspoň psychicky. Se Zytynem jsme se rozhodli, že se stavíme za Pirgem a zkusíme přemluvit jeho mámu, aby ho pustila s náma na Silvestr. Vůbec se nám tam nechtělo. Ani jeden z nás netušil, co jí tam budeme vykládat. Byli jsme strašně nervózní. Nakonec to ale bylo velice jednoduchý, Pirgovi jsem rozjel kompl, zlobila ho grafika a potom jsme se odebrali do kuchyně za matinkou. Pirg ji poprosil, jestli může jet, ona řekla ne, já jsem poprosil taky, opět negativní odpověď, tak už jen nashledanou a šli jsme domů....

Pěkně nás to nasralo, začali jsme vymýšlet různý alternativy, volali jsme různým lidem a vymýšleli jsme různá řešení vzniklé situace. Stavili jsme se v Kauflandu, kde jsme si koupili jejich super koblihy, který nám aspoň trochu zlepšily náladu. Jinak to stálo prostě za prd. Po cestě zpátky jsme se chtěli stavit ještě za Klárkou. Jeli jsme autobusem a nadávali jsme na dopravní podnik. Když jsme vystoupili, zjistili jsme, že jsme celou dobu jeli s klárčiným tátou a on na dopravním podniku pracuje:D Uznali jsme za vhodné, že by to asi nebylo zrovna to pravé ořechové, kdyby jsme tam teď došli. Navíc už bylo dost hodin. Zdrcení jsme odešli domů, kde jsme to ještě řešili po ICQ......pak ale došla smska od Pirga a v ní bylo napsáno, že nakonec jede. Nic mě v tu chvíli nemohlo potěšit víc:)

Jinak jsem asi před 10 minutama šaškoval na balkóně se stativem a fotil jsem zasněženou ulici:D Hodím vám sem nějakou ukázku...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog