Právě čtete

0

Hodně se toho událo

krakenek 5. prosince 2006
 Ani si to asi už nebudu pamatovat, ale bylo toho hodně od té doby co jsem psal naposledy. Teď před Vánoci nemám moc času, spousta starostí, písemek a jiných věcí. A abych se pořád nevymlouval, tak se mi samozřejmě do ničeho moc nechce, jsem prostě línej.

Jak tak přemýšlím, asi si na nic nevzpomenu:D Jediný, co mi utkvělo v paměti, je asi LAN party, která se konala 1.12.-3.12. Není toho moc, co by se o tom dalo vykládat. Pěkně jsem se tam zřídil, ale byla sranda. Občas jsem si dokonce i něco málo zahrál. Dali jsme i vodárnu, s iBim a jeho bráchou jsme nahrávali písničku a vůbec jsme se bavili vším možným. Jediný, co mi to znepříjemňovalo bylo to, že jsem teď celkem nachlazenej a tak mě potom bolela i hlava a tak. Nakonec jsem to až dokonce nevydržel a zabalil jsem to dřív. Jsem ale rád, že jsem tam byl. Hodím sem pár foteček. Na těch posledních už budu vypadat trošku hůře:D

Jinak teď opravdu moc nestíhám. Spousta lidí po mě chce ještě víc věcí a tak si sotva pamatuju, komu jsem co slíbil. Pokud na vás zapomenu, určitě se mi připoměňte, protože to vážně nezvládám. Už aby byly Vánoce, konečně skončí tenhle shon.

Co se týče ostatních věcí, tak zde musím upozornit na skutečnost, že GROOVEY mají ve čtvrtek 7.12. od 20:00 v klubu Na Cestě (Bašty 2, Brno) poslední letošní koncert v obvyklém stylu, tentokrát i s hostem a trochou zimní (snad i vánoční?) atmosférou.
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.usFree Image Hosting at www.ImageShack.us

0 komentářů:

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog