Právě čtete

1

Poslední dobou...

krakenek 21. prosince 2006
...vůbec nevím, co vám mám psát. Proto pořád nějaký vtípky, hry, texty písní, ale už mi dochází inspirace. Zatím to ale vypadá, že vám to až tak moc nevadí, je tu víc lidí než obvykle:D Jedinou novinkou je, že už jsem oficiálně prohlášen za zdravého, dneska jsem byl na kontrole.

Dostal jsem přídělem nějakou lahvičku, do které jsem měl močit, ale byl v tom nějakej bordel, tak až na 3.pokus, než se to vypláchlo:D:D:D Trochu hnusu tady musí být, ne? Jinak to proběhlo v pohodě, v čekárně skoro nikdo a od doktorky jsem byl za 10 minut pryč. Jsem rád, že jsem tam nemusel moc dlouho být, nesnáším to.

Dneska večer budu zdobit stromeček. Někteří se asi podiví, ale hned vysvětlím. Vánoce trávíme každej rok u babičky, takže doma máme stromek umělej a nazdobenej dopředu. U babičky máme naopak vždycky rostlej stromek a zdobíme pochopitelně až na štědrej den. Už aby to bylo, neuvěřitelně se těším, asi víc než minulej rok...

Ještě jsem si vzpomněl, že už do Vánoc neuvidím nikoho ze školy, tak tedy prostřednictvím blogu všechny kdo sem zavítají ZDRAVÍM a PŘEJI PĚKNÝ SVÁTKY!!!

1 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Nechcu te nejak todlencto, ale takhle dopada vetsina blogu ;)

Jinak diky za prani a stejne tak preji tobe, a at se vyvede Silvestr. no snad se uvidime jeste na ICQ.

Okomentovat

Copyright 2010 Krakenkův blog